🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این دیدار گفت: مردم در انتخابات به عقلانیت و تدبیر رأی دادند و همراهی مجلس با دولت نشان داد که عزم جدی برای ادامه مسیر وجود دارد لذا انتظار این است که دولت فعلی بیش از پیش به سوی تحقق دموکراسی و مشارکت مدنی حرکت کند و در این راه نمایندگان مردم در کنار دولتمردان هستند.

سید علی هاشمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر با تأکید بر همدلی و همزبانی گفت: همه ما باید در یک مسیر و جهت حرکت کنیم. بسیاری از عقب ماندگی ها به این دلیل است که همدلی و همزبانی آنگونه که باید وجود نداشته است. برای توسعه شهر به همراهی همه مسئولین و ارکان شهر نیاز داریم و از همه پتانسیل ها باید استفاده شود.

شهردار طبس با تبریک هفته دولت گفت: خدمت من در 25 ماهه گذشته در شهرداری و بویژه در دوران تصدی مهندس طلایی مقدم جزو بهترین دوران فعالیتم بوده و به لطف همراهی ایشان در ماههای اخیر افزایش رضایتمندی مردم را شاهد بوده ایم.

مهندس طوسی افزود: مردم طبس شأن و جایگاه بالایی دارند و ما سعی کردیم نیازهای اولویت دار شهر را شناسایی کرده و در انجام پروژه ها سعی بر این بوده که با کمترین هزینه و هدررفت منابع کار کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با تأکید بر پتانسیل های شهرستان گفت: طبس می تواند جزو اولویت های کاری دولت دوازدهم باشد و این هنر ماست که خودمان را در سبد ابتدایی دولت قرار دهیم. شرایطی در کشور وجود دارد که طبس می تواند جزو 5 شهرستان برتر کشور باشد.

مهندس طلایی مقدم افزود: پیشرفت و توسعه به لحاظ علمی و کارشناسی نیاز به همدلی دارد. همدلی و همزبانی هم شرایطی دارد که باید برای آن برنامه ریزی کرد. باید همدیگر را تحمل کنیم و نگذاریم عده ای بخاطر منافعشان به اختلافات دامن بزنند. گاهی لازم است از مواضع خود کوتاه بیاییم تا حرکتی در جامعه رخ بدهد. جامعه امروز به امید و نشاط نیاز دارد اگر امید وجود نداشته باشد همدلی و همزبانی به نتیجه نمی رسد.

وی در خصوص ارتباط و تعامل شهرداری با فرمانداری گفت: کار ما در مجموعه وزارت کشور همراهی با شهرداری است و ما در راستای وظایف قانونی خود فضا را باز کردیم. شهردار باید با شورای شهر، فرماندار، کارکنان شهرداری و مردم در ارتباط متقابل باشد و هرکدام که لنگ بزند نمی تواند موفق باشد.