🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، صبح امروز مهندس طوسی شهردار طبس به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس دیدار و بر توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی تأکید کردند.
 

محمد محمدیان رئیس شورای اسلامی شهر طبس هدف از این دیدار را تجدید پیمان و اعلام آمادگی برای پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: ما اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان اشخاص حقیقی و حقوقی برای تحقق درخواست های شهروندان با شما همکاری خواهیم کرد.

سایر اعضای شورای شهر نیز با یادآوری تعامل همه ارگان ها و ارکان شهر در راه اندازی دانشکده پرستاری، خواستار ادامه پیگیری ها برای استقرار دانشکده علوم پزشکی و توسعه و تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز شهر و شهرستان شدند.

افزایش مراکز درمانی با استفاده از ظرفیت بیمارستان قدیم، رسیدگی به وضعیت نوبت دهی و رفع نارضایتی و دغدغه مردم در این خصوص، تسریع در ساخت مرکز جامع سلامت کوثر و ساماندهی حجم زیاد مراجعین درمانگاه تخصصی از دیگر درخواست های اعضای شورا در این دیدار بود.
 

شهردار طبس با تبریک انتصاب دکتر گازرانی و قدردانی از زحمات دکتر سهرابی گفت: یکی از نیازهای شهرستان و منطقه توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان است و به موازات توسعه صنعتی و اقتصادی طبس، بخش بهداشت و درمان هم باید رشد کند تا بتواند کل منطقه را پوشش دهد.

مهندس طوسی با تأکید بر جایگاه ویژه طبس در استان گفت: شخص استاندار محترم توجه ویژه ای به طبس دارند و مسئولین شهرستان باید از این نگاه ویژه و همچنین ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت پیگیری مطالبات مردم و جذب تجهیزات و امکانات بیشتر استفاده کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس پس از استماع سخنان شهردار و اعضای شورای شهر گفت: دغدغه های ما مشترک است و ما حتما پیگیر راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در طبس خواهیم بود.

دکتر گازرانی افزود: باید مجوز چند رشته دیگر را هم بگیریم تا زمینه برای استقرار دانشکده علوم پزشکی فراهم شود. در حال حاضر رشته فوریت های پزشکی و جمعا ۱۳ رشته جدید را درخواست کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای دانشکده پرستاری طبس هم درخواست ردیف بودجه مستقل داده ایم و پلی کلینیک تخصصی بیمارستان را در هفته دولت کلنگ زنی خواهیم کرد.