🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 3018

IMG 3018

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس این دیدار با هدف تبریک انتصاب وی و زمینه سازی برای تعامل و همکاری فیمابین صورت گرفت.

 شهردار طبس در این دیدار با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی گفت: شهرداری در برخی مقاطع به مسائل اجتماعی ورود می کند و یک مقطع مهم، موضوع فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی سالم است که برای اجرای آن به همکاری و تعامل سایر ارگان های فرهنگی نیاز داریم.

مجید بهارستانی افزود: یکی از چالش های حوزه مدیریت شهری، افزایش روز افزون استفاده از پلاستیک و ظروف یکبار مصرف است که هم سلامت شهروندان را به خطر می اندازد و هم موجب افزایش حجم تولید زباله و مخاطرات زیست محیطی می شود.

شهردار طبس تاکید کرد: برای مقابله با این معضل ابتدا باید مردم را با مضرات استفاده بیش از حد از پلاستیک آشنا کنیم و در مرحله بعد ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک پسماند می تواند گام مهمی در کاهش آثار این معضل باشد.

 بهارستانی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درباره مخاطرات استفاده از پلاستیک، اهمیت تفکیک از مبدا و کاهش تولید زباله موضوعی است که سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری ها می توانند با همکاری یکدیگر آن را در جامعه ترویج دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس با قدردانی از تعامل و همکاری شهرداری در فضاسازی ها و اجرای برنامه های فرهنگی گفت: ما با همه ظرفیت سازمان در خدمت این موضوع خواهیم بود و از سایر ظرفیت ها مثل ائمه جماعات، هیئات مذهبی، مداحان، مبلغین خواهر و روضه خوانان و سایر فعالین فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قناعت افزود: با تمام ظرفیت در خدمت توسعه فرهنگی شهر هستیم و چارچوب کاری ما بر همکاری و تعامل و صمیمیت است.

 

 [carousel source=”directory: images/news/1397/tir/tabligh” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]