🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?مهندس محمد نصیری شهردار به همراه آقای محمد جواد راستینه رئیس شورای اسلامی شهر طبس شامگاه یکشنبه ۱ اسفندماه ۱۴۰۰ در جمع اهالی شهرک ولیعصر در محل مسجد و حسینیه  حضرت ولیعصر عجل الله حضور پیدا کردند.

?مهندس محمد نصیری شهردار طبس در این دیدار طی سخنانی گفت: پیغام انتخاب ریاست شورای اسلامی شهر با رای بالای ایشان رسیدگی و توجه هرچه مطلوب تر به مناطق محروم شهر است که اهتمام و پیگیری های مجدانه ایشان در راستای تحقق محرومیت زدایی این مناطق و پشتیبانی از مدیریت شهری برای اجرای برنامه های خود گام بلندی در این راستا است.

?مدیر عالی شهر طبس گفت: شهرک ولی عصر دارای ظرفیت عظیم جوانان مستعد و پای کار در مسائل فرهنگی مذهبی میباشد که بهره مندی از این ظرفیت ها و جوانان منطقه در مسائل میدانی منطقه باید مورد استفاده قرار گیرد و همکاری دو مجموعه مردم و خادمان مردم در شهرداری برآیندش ایجاد تفاوت محسوس در مسئله توسعه یافتگی مناطق محروم نسبت به گذشته است.

?مهندس نصیری ضمن تایید کمبودها و مشکلات و مسائل منطقه وسیع شهرک ولیعصر به ویژه پارک شاخص آن  افزود: توجه جدی به پارک خندق در بحث توسعه و ایجاد فضای با نشاط شهری با همراهی مردم در دستور کار قرار می گیرد..

?بخشی از مشکلات مطرح شده در این جلسه توسط شهروندان: فعال نمودن شورایار های محله برای ارتباط نزدیک تر مردم با حوزه مدیریت شهری و پارلمان شهری برای رسیدگی به مسائل و مشکلات، عدم وجود مرکز تفریحی با توجه به گستردگی مناطق پایین شهر و جمعیت متراکم،،توجه به توسعه عمرانی و خدماتی و فضای سبز منطقه،  افزایش سرانه ورزشی توجه به افزایش کمی و کیفی برنامه های فرهنگی مذهبی، تعیین تکلیف وضعیت پارک خندق رسیدگی به آسفالت خیابان تختی و وضعیت نگهداری میادین و فضاهای سبز منطقه از جمله مشکلات مطرحی مردم شهر و شهرک ولی عصر در دیدار با خادمان خود در مدیریت شهری بود.

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس