🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ مهندس محمدرضا مریدا مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری طبس با توجه به شبهات ایجاد شده پیرامون نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری توضیحات و مطالبی را به شرح ذیل خطاب به شهروندان طبسی ارائه نمود:

🔷مهندس مریدا گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری طبس تابع مواردی همچون هزینه ورودی، کیلومتر طی مسیر، توقف احتمالی در مبدا و مسیر طی مقصد و همچنین ساعت خدمات دهی در شبانه روز توسط تاکسی‌های درون شهری می‌باشد.

🔶مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری طبس در تشریح مطالب فوق گفت: نرخ ورودی کرایه تاکسی‌های درون شهری مبلغ ۸۰۰۰ تومان می باشد و به ازای هر کیلومتر طی مسیر مبلغ ۲۵۰۰ تومان به کرایه افزوده می‌گردد.

🔷این مقام مسئول ادامه داد: به مبلغ فوق به ازای هر #دقیقه_توقف در مبدا و همچنین #توقف در حین طی مسیر (مثلا برای کار مختصر اداری یا خرید از راننده خواسته شود که تا منتظر بازگشت برای ادامه مقصد باشد)به سمت مقصد مبلغ ۱۰۰۰ تومان به نرخ کرایه به ازای هر دقیقه اضافه می شود.

🔶وی خاطرنشان کرد: مبلغ کل نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری از ساعت ۲۴ تا ۶ بامداد ۲۵ درصد بیشتر از دیگر ساعات شبانه روز می‌باشد.

🔷متولی حوزه حمل و نقل درون شهری طبس گفت: طبق آمار متوسط نرخ اکثر سرویس‌های سفرهای درون شهری مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می‌باشد که لازم به بیان است بسته به شرایط اعلامی سفر در توضیحات قبلی پایین‌تر و بالاتر از متوسط مبلغ نیز خدمات رسانی تاکسیرانی در حال انجام است.

🔶 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری در بخش پایانی سخنان خود گفت: با توجه به موارد ذکر شده و دغدغه‌مندی برخی از شهروندان، ما در سازمان حمل و نقل شهرداری آماده ایم تا به هرگونه شکایت نظرات پیشنهادات و انتقادات شهروندان عزیز طبسی با شماره تلفن 05632826560 در ساعات اداری پیرامون حوزه حمل و نقل درون شهری پاسخگویی و رسیدگی نمائیم.

🔷عضو شورای حمل و نقل شهرستان طبس در همین بخش خاطرنشان کرد: لازمه رسیدگی به شکایت شهروندان پیرامون تخلفات احتمالی نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری؛ داشتن اطلاعات خودرو شامل شماره پلاک خودرو، در صورت امکان اطلاعات راننده و همچنین شرکت حمل و نقل و همچنین تاریخ و ساعت سرویس دهی می‌تواند خادمان شما در سازمان حمل و نقل شهرداری طبس را برای تسریع در رسیدگی به شکایت شما شهروندان عزیز یاری نماید.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس