🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

? سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی؛ صبح شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر طبس از تلاش‌های انجام شده برای خلق #نوروز_شایسته قدردانی کرد.

? سردار تقوی خدمات صورت گرفته در نوروز ۱۴۰۱ را ارزشمند برشمرد و از مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس قدردانی کرد.

? فرمانده انتظامی خراسان رضوی و فرزند افتخارآفرین طبس، تلاش های صورت گرفته را نتیجه همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار خواند و به همکاریهای متقابل در راستای خدمت به مردم تاکید کرد.

? مشروح این دیدار را در ادامه بخوانید…

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

 

#سردار_تقوی_میهمان_شورای_شهر
#قدردانی_سردار_از_شهردار
#خلق_نوروز_شایسته

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی صبح شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی حضور خود در این دیدار را برای قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس برشمرد و گفت: بعضی از نقاط کشور با آمارسازی از دیار خود چهره‌ای مطلوب ارائه کرده‌اند در حالیکه طبس بعنوان نقطه اتصال کشور با شرق است و پتانسیل‌های فراوانی برای معرفی و برتری دارد.

وی تاکید کرد: بهتر است که شورا از مسائل سیاسی پرهیز کند و به عمران و آبادانی بپردازد زیرا مردم تشنه سیاست نیستند و بیشتر به نگاه‌های اجرایی و عمرانی رای می‌دهند.

این مقام عالی انتظامی افزود: مرحوم آیت الله واعظ طبسی گوهری گرانمایه بود که منزلت ایشان باید بیشتر قدر دانسته می‌شد و تا جایی که شنیده‌ام آن مرحوم از حق‌التولیه خود برای توسعه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در طبس و احداث مساجد میان راهی آستان قدس مایه می‌گذاشت و از جمله شخصیت‌هایی است که رهبر معظم انقلاب از اولین لحظه وفات بر بالای پیکرش حضور داشت که این نشان از عزت و جایگاه این عالم وارسته بود.

سردار تقوی خود را سرباز نظام خواند و گفت: همه تلاش کنیم انسجام، امنیت، همکاری، همدلی، مهربانی و مولفه های بسیار خوبی که در شهرستان طبس بوده را تقویت و زنده کنیم و شهرداری بعنوان متولی فضای سبز شهری نسبت به نمادهای طبس از جمله نخل و نارنج حساسیت داشته باشد و کاشت این دو گیاه همیشه سبز را بویژه در خیابان امام خمینی(ره) و معابر پرتردد توسعه دهد.

عضو شورای تامین استان خراسان رضوی تاکید کرد: آقای شهردار (مهندس نصیری) کارهای بسیار خوبی در شهر شروع کرده است که احساس خوب و زیبایی به بیننده می دهد و انصافا مردم هم قدردان این اقدامات هستند و بنده هم به سهم خود قدردانی می‌کنم.

وی بازیافت آب در شهر طبس از طریق احداث شبکه فاضلاب شهری را یک ضرورت برشمرد و به احداث استخرهای ذخیره آبهای سطحی تاکید کرد.

مهندس محمدجواد راستینه رئیس؛ آقای رسول عراقی نائب رئیس؛ آقای سید مجتبی حقانی و خانم زهرا حسین‌پور اعضای شورای اسلامی شهر طبس در این دیدار ضمن بیان دیدگاه‌های خود از توجه سردار تقوی به موضوعات شهرستان قدردانی و خواستار هماهنگی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی برای دیدار با تولیت آستان قدس شدند.

مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس نیز پس از ارائه گزارشی کوتاه از برنامه‌های صورت گرفته در سه ماه گذشته؛ سردار تقوی را گنجینه انسانی منطقه برشمرد و از راهکار ایشان برای ترویج درختان نارنج و نخل استقبال کرد.

در پایان این دیدار هم آقای غلامحسین طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس به جمع شورائیان پیوست و لحظاتی با سردار تقوی گفتگو کرد.  

در این دیدار صمیمی آقای صمد تقوی رئیس بیمه خدمات درمانی شهرستان؛ مهندس مقدس زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری و آقای سید ابوالفضل حقانی مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس حضور داشتند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس