🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

شهرداری طبس

عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور

.

📸چهارمین جلسه سامانه سپند سرویس مدارس با حضور مهندس تیمور مقدس زاده مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری طبس، نماینده پلیس راهور، آموزش و پرورش،کارشناس سامانه سپند و شرکتهای حمل و نقل درون شهری و سرویس مدارس برگزار شد.

🔷در این جلسه مقرر شد #الزاما والدین در صورت نیاز به سرویس عمومی از شرکتهای حمل نقل درون شهری و سرویس مدارس دارای مجوز از سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری استفاده نمایند.

🔶همچنین مقرر شد، گشت مستمر نامحسوس پلیس راهور از آغاز سال تحصیلی در راستای نظارت بر کاربران سرویس های مدارس در کنار سازمان مدیریت حمل و نقل باشند و در راستای مشارکت دانش آموزان و موضوع مسئولیت پذیری این عزیزان، از همیاران پلیس دانش آموزی جهت گزارش خودرو های متخلف استفاده شود.

🔷همچتین مدیریت اداره آموزش و پرورش در هفته اول مهر نسبت به شناسایی سرویسهای دانش آموزان و گزارش به سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اقدام نماید و سرویسهای دانش آموزی (شخصی) از روستا های همجوار جهت اخذ مجوز جابجایی دانش آموزان به سازمان مذکور مراجعه نمایند.

👈 لازم به ذکر است، سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهت تردد رانندگان و خودروهای مخصوص سرویس دانش آموزی با همکاری مدیران شرکتهای مرتبط،کارت شناسایی و برچسب صادر می نماید.

💠ضمنا با رانندگان متخلف علاوه بر جرائم قانونی مربوطه در صورت تکرار از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد گردید.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس