🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

امام جمعه طبس:
روحیه خدمتی #شهیدباکری باید سرلوحه شهرداران باشد/ #مهندسصادق‌زاده از روحیه مخلص و تدین برخوردار است/ اقدامات شهرداری طبس در آستانه نوروز قابل تقدیر است

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ به مناسبت با روز شهردار با مهندس سید سعید صادق‌زاده شهردار طبس دیدار و به کارکنان مجموعه مدیریت شهری برای تلاش مداوم در طول سال و بویژه اقدامات حسنه در پایان سال تبریک و خداقوت گفت.

امام جمعه طبس ضمن بزرگداشت شهید مهدی باکری و تبریک روز شهردار و آرزوی موفقیت برای مهندس صادق‌زاده و همکاران وی گفت: تدین، متعهد و روحیه انقلابی از خصوصیات بارز مهندس صادق‌زاده می‌باشد که از ایشان خادمی مردمی ساخته است و امید است با توکل به خداوند و برای رضای خدا از نفس گرم و خلوص نیت شهید باکری الگو بگیرید و ان‌شاءالله همه شهرداران کشور به تفکرات و عملکرد این شهید والامقام توجه ویژه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: شهرداری یک سکه دو رو است که از طرفی بیت المال و وجوهی که مردم می پردازند و حقی که بر مدیر و کارکنان شهرداری است که باید بشدت مورد توجه باشد و رعایت گردد و از طرفی خدماتی که می توانید در شهرداری انجام دهید که کام مردم شیرین شود و این مهمی است که باید با حساسیت به آن پرداخته شود و اقدامات و طرح‌ها مفید به جامعه باشد.

وی از تلاش خستگی‌ناپذیر شهرداری در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و تلاش بسیاری که منجر به تقدیر مردم شده است؛ سپاسگزاری کرد‌.

مهندس سید سعید صادق زاده از حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس برای رهنمودهای سازنده در مواقع مختلف قدردانی کرد و گفت: آنچه مردم می بینند و حاصل شده؛ نتیجه خدمت همکاران ما در شهرداری است که در هر واحد با مجاهدت مسئول واحد و تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای آن به نحو مطلوب و برنامه ریزی شده در تلاش هستند و بنده باید به سهم خود از تک تک آنها قدردانی کنم و روز شهردار را به آنها تبریک بگویم.

شهردار طبس افزود: دلم بعد از خدا به همکاران سختکوشم گرم است و خوب است بگوییم شهرداران در طول و امتداد یکدیگر هستند که هر کدام با خدماتی موجب تعالی و توسعه شهر طبس شده اند که اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر حامیان اصلی آنها بوده اند که برنامه ریزی می کنند و شهرداری نیز مجری آن طرح ها می شود که باید از حمایت همیشگی و همراهی مدبرانه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس با شهرداری قدردانی کنم.

این مقام عالی مدیریت شهری تصریح کرد: بنده اکنون بعنوان خادم مردم؛ نسبت به شهرداران آینده دین دارم و باید طوری سیستم را اداره کنم که بعدی‌ها بتوانند از خودکفایی ایجاد شده فعلی؛ به نفع مردم و شهر بهره‌برداری کنند و اکنون تمام برنامه‌های و اهداف به همین سمت سوق داده می شود که ان‌شاءالله روزی برسد که مردم برای انجام امورشان کمترین هزینه را به شهرداری بپردازند و شهرداری نیز متکی به درآمدهای پایدار خود باشد.

شهردار طبس تاکید کرد: تاریخ نشان می دهد که فاصله گرفتن اشخاص در هر سطحی از روحانیت اصیل موجب تحقیر و انحراف افراد و گروه‌ها شده است که این نشان می دهد نقش روحانیت در جامعه موثر است و می‌خواهیم که راهنمای ما نیز باشند.

حجج الاسلام و المسلمین صاف امام جمعه موقت و محمدیان رئیس دفتر امام جمعه طبس و بهشتی فر ریاست اداره تبلیغات اسلامی در این دیدار حضور داشتند و ضمن تبریک روز شهردار به مهندس صادق زاده و همکاران وی؛ از خدمات شهرداری قدردانی کردند.

📆۱۴۰۲/۱۲/۲۶
🇮🇷روابط عمومیشورای اسلامی شهر و شهرداری طبس