🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?به مناسبت عید نوروز و به منظور تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۲، آقایان رسول عراقی، محمدجواد راستینه و سید مجتبی حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس به همراه روسای ادارات و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری صبح شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس دیدار کردند.

?مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، آقایان حقانی و اکبرزاده معاونین فرمانداری ویژه، جمعی از مسئولین شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

?امام جمعه طبس در این دیدار گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند؛ رشد اقتصادی و خدمات مسئولان وقتی قابل قبول است که خود را سر سفره مردم نشان دهد و همه باید شعار سال تبیین شده از طرف رهبری مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» را طوری عملی کنیم که مردم و جامعه احساس کنند.

?رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس ضمن قدردانی از تلاش مسئولان شهرستان برای تحقق مطالبات و ملزومات جامعه و در راستای توسعه؛ همه خادمین مردم را به کار با اخلاص و برای مردم توصیه کرد.

?حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی خاطرنشان کرد:رشد صنعت و تولید نیازمند تامین زیرساخت‌هاست که برخی انجام شده و بعضی دیگر درحال پیگیری است که باید سریعتر محقق شود.

?وی همچنین در بخش از سخنان خود گفت :از شهردار محترم و همکاران ایشان در راستای زیبایی و تمیزی شهر و آمادگی زیرساخت‌های گردشگری بویژه در نوروز ۱۴٠۲ صمیمانه قدردانی می کنم.

نورورز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهردار طبس