🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس؛ شامگاه یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ بمناسبت روز مهندسی با مهندس سید سعید صادق‌زاده رئیس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

شهردار طبس ضمن تبریک ۵ اسفند؛ روز مهندسی به دست‌اندرکاران نظام مهندسی ساختمان شهرستان؛ گفت: امروز شرایط توسعه در شهرستان فراهم و وقوع تعالی نیازمند هم‌افزایی همه مجریان است و باید تلاش کنیم که موجب ارزش افزوده در منطقه و چرخش اقتصاد باشیم.

مهندس #محمد_نصیری طرح اقدام ملی مسکن در شهر را موجب فشار کاری روی کارکنان و متخصصین شهرداری طبس برشمرد و افزود: هرچند ایجاد شکل کارگاهی در توسعه عمرانی شهر طبس نیازمند کار بی‌وقفه و تلاش خستگی‌ناپذیر است اما لبخند رضایت مردم تنها دست‌آوردی می‌باشد که دنبال می‌کنیم و همین برای خادمین شهر کافی است که رضایت عمومی حاصل شود و بتوانیم موجب معرفی زیبایی‌های شهرستان طبس زیبا باشیم.

مدیر عالی شهری طبس از مهندس صادق‌زاده رییس و دستندرکاران دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس بعنوان انسان‌هایی صادق و قابل اعتماد یاد و تاکید کرد: شرایط خاص جغرافیایی شهرستان و زلزله‌خیز بودن این سرزمین ایجاب می‌کند که قوانین نظام مهندسی ساختمان در ساخت‌سازها به طور جدی اعمال شود و شهرداری نیز در این موضوع؛ نظام مهندسی را بال خود می‌داند و هر همراهی را در دستور کار خود دارد.

رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس ضمن قدردانی از تلاش همه شهرداران گذشته؛ گفت: امروز بواسطه حضور مهندس نصیری شهر طبس به کارگاه عمرانی تبدیل شده و قابل تقدیر است و البته در طرح مسکن ملی نیز خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کند.

مهندس سید سعید صادق‌زاده از فعالیت حدود ۱۰۰ مهندس دارای پروانه اشتغال حوزه ساختمان در شهرستان طبس خبر داد و گفت: اعتقاد داریم که شفافیت معجزه می‌کند و امروز تمامی اتفاقات نظام مهندسی در شهرستان به تمام اعضا ارائه می‌شود و در منظر دید مهندسان می‌باشد و همین موجب ایجاد بستر اعتماد در مجموعه شده است.

وی تاکید کرد: سه رکن طراح؛ مالک و سازنده در ساخت‌وساز موثر هستند که هرکدام در کار کوتاهی کنند موجب زیان می‌شود و سعی کرده‌ایم ضمن آموزش‌های مناسب در کنار نظارت دقیق از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای آموزش عمومی استفاده کنیم و موجب تعالی دانش ساخت‌وساز در افکار عمومی شویم.

مهندس صادق‌زاده افزود: سالانه به طور میانگین ۳۵ تا ۴۰ هزار مترمربع نقشه ساخت و ساز در نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس تهیه و آماده می‌شد که این آمار در سال جاری به ۲۰۰ هزار مترمربع رسید که به واسطه طرح اقدام ملی مسکن رشدی حدود ۵ برابر داشته که به همین میزان صدور پروانه ساخت در شهرداری را افزایش داده و موجب کار و تلاش بیشتر و سنگین برای دست‌اندرکاران واحدهای مرتبط بویژه ساختمانی و شهرسازی و نیز حوزه درآمدی شهرداری طبس شده که زیبنده تقدیر است.

در این دیدار مهندس قادری و مهندس علوی مشاوران نظام مهندسی ساختمان شهرستان و مهندس مرتضوی رئیس اداره عمران و شهرسازی؛ مهندس مقدس‌زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری؛ آقای حقانی مدیر روابط عمومی؛ مهندس آذرنیا رئیس ساختمانی و شهرسازی و مهندس عصاری رئیس عمران شهرداری طبس حضور داشتند.

✍️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس