🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 1851

IMG 1851

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس،  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس صبح امروز با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان طبس دیدار و گفتگو کردند.این دیدار  به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت

در این دیدار مجید بهارستانی یزدی شهردار طبس، محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر، غلامحسین طاهری و حسین باقری زاده از اعضای شورا و تعدادی از کارشناسان و مسئولین واحدهای شهرداری حضور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس در ابتدای این دیدار  با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی گفت: عدالت لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و یکی از اهداف پیامبران الهی  اجرای عدالت در جوامع بوده است.

مجید بهارستانی شهردار طبس طی سخنانی، سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وی را گرامی داشت و ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل دادستان و دادگستری با مجموعه شهرداری، فرارسیدن ایام هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

 گل محمدی رئیس دادگستری شهرستان طبس با ارائه گزارشی از وضعیت پرونده های قضایی گفت: امروز در حوزه حمل و نقل و تصادفات رانندگی که ناشی از کیفیت پایین جاده ها و سایر عوامل است با مشکلاتی مواجه هستیم و بسیاری از پرونده ها مربوط به جرایم رانندگی است.

وی افزود: مسئله مهم دیگر اختلافات خانوادگی و معضل اعتیاد است که در هر دو این مورد نقش خانواده ها بسیار مهم است و باید در جهت تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از ورود اختلافات خانوادگی به دادگاه ها حرکت کنیم و تلاش کنیم که اختلافات در خارج از محیط دادگستری حل و فصل گردد.

حجت الاسلام زارع حسینی دادستان طبس با تشریح ابعاد شخصیتی دکتر بهشتی و یارانش خاطرنشان کرد: شهید بهشتی از همه لحاظ برای ما الگو و معیار است و همه باید تلاش کنیم منش و رفتار  و زندگی این انسان های بزرگ را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

در ادامه این جلسه در خصوص پیگیری مطالبات شهرداری از طریق کمیسیون ماده 77، وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز و نحوه رسیدگی به تخلفات ساختمانی گفتگو و تبادل نظر شد.

 

عکس و خبر: روح الله امیری

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/tir/7″ limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]