🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بیست و ششمین شهردار چهارمین شهر زیارتی کشور مهندس محمد نصیری صبح روز ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ پس از زیارت حرم مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و همچنین غبارروبی گلزار مطهر شهدا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر طبس با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس دیدار و گفتگو کرد.

? #علی_شبانی

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس

 

بیست و ششمین شهردار چهارمین شهر زیارتی کشور مهندس محمد نصیری صبح ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ پس از زیارت مضجع شریف امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و همچنین غبارروبی گلزار مطهر شهدا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر طبس با حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس دیدار و گفتگو کرد.

شهردار طبس ضمن قدردانی از حجت الاسلام و المسملمین دکتر محمدی برای همراهی همیشگی با مجموعه مدیریت شهری؛ گفت: امیدوارم بتوانم اعتمادی که به نسل جوان انقلابی شده را به سرانجام خیری برسانم و خادمی شایسته برای مردم نجیب و ولایتمدار طبس باشم.

امام جمعه طبس ضمن قدردانی از خدمات مهندس بهارستانی و مهندس مرتضوی در سکانداری سابق شهرداری گفت: اقای نصیری از خانواده ای مومن و انقلابی و ولایتمدار است و دعا می کنیم در سایه وفاق و همدلی با مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران خود در شهرداری بتواند موفقیت های خوبی را کسب کند.

وی افزود: طبس بعنوان دارالمومنین دارای اختلاف طبقاتی است که البته مناسب نیست اما درحالی که توصیه به قانوان شکنی نمی کنم ولی هر طور که ممکن است با مردم که توان مالی کمتری دارند، مدارا کنید و به برخی مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه تری داشته باشید.

امام جمعه طبس تاکید کرد: خوب است که در بین مردم باشید و حرف ها را بدون واسطه بشنوید و از مشاوران صادق استفاده کنید تا بتوانید برای کار بهتر و بیشتر، برنامه ریزی کنید و دعای خیر مردم پشت سرتان باشد.

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس