🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

شبکه انتقال برق بازار مرکز شهر زیرزمینی میشود

بهسازی رواقها در خیابان خرمشهر

? با اقدام خودجوش کسبه و بازاریان، جلسه میدانی بررسی چگونگی اجرای بازسازی رواقهای بازار مرکزی شهر در ضلع غربی خیابان خرمشهر با حضور مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه ، آقای رسول عراقی رئیس و مهندس محمد جواد راستینه نائب رئیس شورای اسلامی شهر , آقای غلامحسین طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس، مهندس محمد نصیری شهردار، مهندس برزگر معاون مدیرعامل برق منطقه‌ای استان و مهندس سحرخیز مدیر امور برق طبس و کسبه و بازاریان خیابان خرمشهر پیش از ظهر یکشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

?با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس و با مساعدت نماینده عالی دولت در شهرستان و اداره کل برق منطقه ای استان خراسان جنوبی خواست مردمی بهسازی رواق ها همراه با اجرای شبکه انتقال برق زیرزمینی در بازار مرکزی شهر طبس به طور رسمی اجرایی می شود.

مشروح خبر را در ادامه مطالعه کنید???

تکمیلی

? جلسه میدانی بررسی و تبادل نظر درخواست اصناف و بازاریان خیابان خرمشهر جهت اجرای بازسازی رواقهای بازار مرکزی شهر در ضلع غربی خیابان خرمشهر با حضور مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه ، آقای رسول عراقی رئیس و مهندس محمد جواد راستینه نائب رئیس شورای اسلامی شهر , آقای طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس، مهندس محمد نصیری شهردار مهندس برزگر معاون مدیرعامل برق منطقه‌ای استان و مهندس سحرخیز مدیر امور برق طبس پیش از ظهر یکشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

?این مراسم مردمی به میزبانی اصناف با حرکت خودجوش کسبه و بازاریان و تاکید بر مطالبه جدی بهسازی رواق ها همراه با زیباسازی این طرح با حذف شبکه های کابلی رو بنایی به زیرزمینی ، به میمنت ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام همراه با ذبح قربانی برای موفقیت متولیان طرح دولت، شهرداری و اداره برق درحالی آغاز شد که با اعلام آمادگی اصناف و تسریع در پرداخت سهم خودیاری بازاریان در اجرای طرح و قول مساعد مدیرکل توزیع برق استان مبنی بر اجرای شبکه زیرزمینی انتقال برق تا پایان سال همراه شد که این مسئله گام دیگری در تحقق مطالبه مردمی چندین ساله در قلب اقتصادی شهر است.

?مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه در این مراسم گفت: اجرای پروژه بهسازی رواق های بازار مرکزی شهر از کارهای ماندگار است و با همکاری مجموعه دولت در استان و شهرستان، شهرداری طبس و اداره برق استان اجرای این پروژه و همزمان اجرای زیرزمینی کردن شبکه انتقال برق که کار بسیار سنگین و پر هزینه و بزرگی است، همزمان به انجام خواهد رسید.

?آقای عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: اجرای پروژه های بزرگ عمرانی شهر تاکنون به ویژه پروژه بازسازی رواق های بازار مرکز شهر با همراهی و همدلی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و همچنین در اجرای پروژه قلب اقتصادی شهر همکاری و همدلی کسبه و بازاریان با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس صورت پذیرفته است که قدردان و سپاسگزار نماینده عالی دولت و همچنین و همراهی شهروندان هستیم.

?شهردار طبس گفت: پروژه بهسازی رواق‌ها که فاز اول آن در هفته دولت کلنگ‌زنی و آغاز شد و با سرعت و دقت در کار با همت همکاران واحدهای مختلف در شهرداری طبس در جریان است، تنها پروژه‌ای است که در حوزه مدیریت شهری دارای روز شمار اتمام اجرای پروژه می باشد.

? شهردار طبس خاطرنشان کرد: اجرای پروژه در ضلع غربی خیابان خرمشهر همزمان با آغاز عملیات در ضلع شرقی از مطالبات جدی بازاریان محدوده مذکور بود البته اجرای این پروژه سختی و دشواری های خاص خود را به واسطه شبکه انتقال برق بعنوان معارض جدی‌ طرح را پیش رو داشتیم که باهمت و پیگیری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و نظر مساعد و اجرایی ادارات برق منطقه استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس این مسئله نیز با اجرای کابل برق زیرزمینی مرتفع می شود انشالله همزمان با اجرای بهسازی رواق‌ها این پروژه نیز با همت کارکنان پرتلاش در اداره توزیع برق در خیابان خرمشهر به انجام خواهد رسید.

?شهردار طبس با اشاره به اجرای مردمی مرحله دوم بهسازی رواقها گفت: از آنجا که اجرای طرح سبب افزایش استقرار گردشگران همچنین ایجاد ارزش افزوده برای بازاریان گرانقدر میباشد و در کل منفعت آن برای مردم شهرستان است، بازاریان و اصناف نیز خودجوش خواستار تسریع در اجرای طرح با مشارکت اصناف در این مسئله می باشد.

شهردار طبس خاطرنشان کرد مشارکت اصناف در اجرای طرح کمک بسیار بزرگی به اجرایی شدن آن می کند و تجربه نشان داده است که پروژه های مشارکتی دارای برکت خاصی است و انشالله با اتمام پروژه تا پیش اژ عید نوروز هدیه ای ناقابل به بازاریان و مردم شهر تقدیم خواهیم کرد..

?لازم به ذکر است ، مهندس برزگر معاون مدیرعامل برق منطقه ای استان خراسان جنوبی که در در برنامه مردمی آغاز اجرایی دو طرح نیز حضور داشت، از مساعدت مهندس دادگر مدیر برق منطقه‌ای استان خراسان جنوبی برای آغاز عملیات اجرایی انتقال شبکه برق به زیر زمین را برای رفاه حال مردم قدرشناس شهرستان طبس و آغاز عملیات عمرانیان درچندروزاینده را خبر داد

?لازم به توضیح است تکمیل پروژه بهسازی رواق های بازار مرکزی شهر، خواسته مردم و مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر وشهرداری می باشد که در در حال انجام می شود تا قلب اقتصادی شهر زیبا تر و هدف کلان توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد توریسم هرچه بهتر در حوزه مدیریت شهری دنبال گردد .

✍️ #روابط_عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس