🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت ایام دهه دوم فاطمیه، مراسم سخنرانی و عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دکتر محمدی امام جمعه شهرستان طبس و مداحی مداح و ذاکر اهل بیت کربلایی حسین داریوش طبسی و با حضور مهندس #محمد_نصیری شهردار و جمعی از کارکنان حوزه مدیریت شهری، صبح دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱ در شهرداری طبس برگزار شد.

?امام جمعه طبس گفت: بضعه به‌ معنی پاره تن، عمق وجود و همه چیز، پیغمبر نسبت به دو معصوم (ع)یکی به حضرت فاطمه زهرا س و دیگری به حضرت امام رضا (ع) به کار بردند.

?حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: رضایت حضرت زهرا(س) یعنی دین خدا و اهمیت جایگاه ولایت، در همین راستا حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید راه ولایت است آن حضرت شهید شد و چهار فرزندش یتیم شدند تا دین و ولایت حفظ شود.

?رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر افزود: شفاعت حضرت زهرا(س) به کسانی‌میرسد که به نماز، روزه، اخلاق اجتماعی که در این مسئله به خصوص ضعف داریم اهمیت بدهد.

?امام جمعه طبس خاطر نشان کرد:حضرت زهرا(س) دغدغه داشت پس از شهادت در مراسم تشییع پیکرش نامحرم حجم بدنش را نبیند آیا برخی جوانان امروزی ما که به ویژه در حوادث اخیر دیدیم بد حجابی و ی حجابی کردند حضرت زهرا(س) از آنان راضی خواهد بود؟

?وی در پایان گفت : حضرت زهرا(س) عفت و حیا برایش مهم است ، حضرت امام علی (ع) غیرت مردانگی را مورد اهمیت می دانست ، قطعا پشت هر زن بی عفتی یک مرد بی غیرت است چه جور مردان امروز اجازه می‌دهند ناموسشان را با بی حجابی دیگران ببینند و در معرض نامحرم باشد و در فضای حقیقی و مجازی ارتباط با آن برقرار کنند؟ و آن مرد به غیرتش بر نخورد؟