🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?سیما و منظر شهری طبس در بهار ۱۴٠۲ چهره‌ای متفاوت از خود به نمایش گذاشت و المان‌های متناسب با ماه مبارک رمضان را نیز در کنار المان‌های نوروزی تجربه کرد.

?شهردار طبس درباره المان‌های رمضانی گفت: پس از بررسی سازه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان که توسط تولید کنندگان انبوه کشوری ساخته می‌شود؛ موضوع را با هنرمندان و تولید کنندگان جوان و بومی شهرستان در میان گذاشته و از آنها برای خلق المانی زیبا کمک خواستیم و در همین راستا موفق به آفرینش ۲ اثر ماندگار و جذاب شدیم.

?مهندس #محمد_نصیری افزود: المان‌های ماه مبارک رمضان توسط آقایان توفیقی و براتی ۲ هنرمند طبسی و با همکاری روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس طراحی و توسط همین جوانان بومی ساخته شد که به صورت دو طرفه و در ارتفاع ۳ متر و عرض ۲/۵ متر می‌باشد و از بهترین اجناس در تولید آنها استفاده شده که نسبت به سازه‌های کشوری از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است.

?وی از تاکید اعضای شورای اسلامی شهر طبس در استفاده از توان و ظرفیت فرزندان هنرمند شهرستان خبرداد و گفت: در بیشتر امور عمرانی و فرهنگی از دانش و تخصص جوانان طبسی استفاده می‌کنیم و مفتخریم که در این زمینه همواره سربلند بوده‌‌ایم و همشهریان نیز قدردان خروجی این تفکر هستند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس