🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس؛ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی آغاز به کار خانه فرهنگ با همکاری و هماهنگی شورای اسلامی شهر طبس در محل سردرب باغ گلشن برگزار شد.

در این جلسه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر طبس و جمعی از هنرمندان و فعالین فرهنگی هنری حضور داشتند.

محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس با اعلام آغاز بکار خانه فرهنگ گفت: ساختمان سردرب باغ گلشن بعنوان نماد طبس و محل مراجعه افراد و گروه های مختلف باید چکیده فرهنگ و هنر طبس باشد.

وی افزود: این ساختمان همواره باید فعال و پویا باشد و نباید در بیشتر ایام تعطیل باشد لذا همانگونه که بخشی از این ساختمان به امور گردشگری و میراث طبیعی اختصاص یافته است بخش دیگری از آن به فرهنگ و امور فرهنگی هنری اختصاص می یابد.

محمود امینی در ادامه خاطرنشان کرد: خانه فرهنگ پایگاه و کانون فعالیت هنرمندان و مکانی برای عرضه هنر و معرفی توانایی ها و قابلیت های افراد و گروههاست و می توان در آن به ترویج و توسعه هنر پرداخت لذا از همه فعالین فرهنگی و هنری در تمامی رشته ها دعوت می کنیم در جلسات و نشست های خانه فرهنگ شرکت کنند.

شهردار طبس با اعلام حمایت از تشکیل خانه فرهنگ گفت: سازماندهی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی حداقل فایده تشکیل خانه فرهنگ است و من ضمن اعلام حمایت از این موضوع آمادگی شهرداری را برای حمایت و همکاری با مجموعه خانه فرهنگ اعلام می کنم.

در ادامه جلسه در خصوص جایگاه حقوقی، نحوه فعالیت، عضو گیری و تشکیل کانون های مختلف خانه فرهنگ بحث و تبادل نظر شد و اساسنامه پیشنهادی آن قرائت گردید.

در پایان جلسه سید حمید حقی بعنوان مسئول خانه فرهنگ معرفی و مقرر شد ابلاغ و مصوبه مربوط به آن از سوی شورای اسلامی شهر طبس متعاقبا صادر شود.