🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

♦️ جمع بندی پروژه های عمرانی شهرداری طبس در هفته دولت

#مهندس_بهارستانی شهردار طبس بابیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد اجرایی و اخذ تسهیلات است، گفت:ضروری است ادارات سه گانه شهرداری پیگیری لازم را برای جمع‌بندی پروژه‌های تکمیل شده و لزوم برنامه ریزی برای پروژه های قابل افتتاح در ماه های آینده را انجام دهند.

مهندس بهارستانی پس از پایان هفته دولت و افتتاح و رونمایی از چند پروژه شهری، با تاکید بر تشریح و تبیین عملکرد اجرایی شهرداری، تاکید داشت تا همشهریان عزیز به‌خوبی با خدمات و اقدامات ارزشمند این نهاد مردمی آشنا شوند.
وی تصریح کرد: در دو سال اخیر فعالیت‌های چشمگیر و ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته است که باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم به‌صورت دقیق، نتایج اقدامات را احساس نمایند و اگر هم در بعضی پروژه ها مشکلاتی وجود دارد، جهت رفع آن‌ها تلاش بیشتری به عمل آید که مستلزم استفاده از ظرفیت همه ادارات و نهادهای استان و شهرستان به‌ویژه #استانداری و #فرمانداری_ویژه، رهنمودهای #امام_جمعه محترم ، ادارات #آب، #برق ، #گاز و #راه و #شهرسازی، #زغالسنگ طبس ، نیروهای #نظامی و #انتظامی و سایر #دست_اندرکاران که الحمدالله در اجرای پروژه های اخیر همکاری لازم را داشته اند که تقدیر و تشکر‌ می‌گردد. و همچنین تلاش بی وقفه و زحمات خستگی ناپذیر #کارکنان و #کارگران_خدوم شهرداری که در پیشبرد فعالیت های اجرایی از هیچ کوششی دریغ نکردن جای تشکر و قدردانی را دارد.

❇️ بخشی از عملیات #اجرایی و پروژه های #عمرانی شهرداری طبس:

? مجتمع تجاری ستاره طبس
پاساژ ستاره طبس با ۶۴ واحد تجاری در دوطبقه و همراه با فضای کافی شاپ در طبقه سوم و پشت بام و مساحت: ۲۵۰۰ متر مربع‌ که پس از حدود۱۵ سال توقف پروژه در سال ۹۷ و ۹۸ تکمیل و به بهره برداری رسید.

? آسفالت معابر سطح شهر
۱۵۰ هزار متر مربع
در معابری همچون :فاز ۲ کوی امیرالمومنین ، رو به روی بیمارستان جدید (شرکت گاز) ، روبه روی تامین اجتماعی ،دانشگاه پیام نور ، پارکینگ هیئت حسینی ، خیابان نواب صفوی ، شهرک زیباشهر و مسیر منتهی به سالن ورزشی ۵ اردیبهشت، بلوار شهدای منا ، ۱۵ خرداد ، میدان اندیشه، شهرک کوثر ، بلوار گلستان و ..

?بلوار شهدای منا
جهت بهبود ترافیک و تسهیل در رفت و آمد (عبور و مرور) شهرک های زیباشهر ، رضوانشهر، مجتمع توریستی، شهرک شهید صدوقی، پرفسور صدوقی، به مرکز شهر
جدول گزاری: ۱۲۰۰۰ متر طول
آسفالت: ۲۴۰۰۰ متر طول ضلع غربی
خاکریزی: ۲۵۰۰۰ متر مربع
خاکبرداری: ۲۰۰۰۰ متر مربع

احداث کانال جهت عبور آبهای کشاورزی
۲۰۰۰ متر طول
و احداث شترگلو
که شروع این پروژه از بهمن ۹۶ بوده است.

? بلوار شهدا
اجرای بهسازی فضای بلوار شهدا به مساحت ۷۰۰۰متر مربع شامل احداث مسیر پیاده رو و دوچرخه
شامل:
جدول گزاری: ۱۶۰۰۰ متر مربع
آسفالت ۱۶۰۰۰ متر مربع
خشت فرش ۱۳۰۰ متر مربع
همراه با احداث فضای سبز و احداث مسیر دوچرخه و پیاده رو
خاکبرداری ۲۰۰۰۰ متر مربع
احداث کانال جهت عبور آبهای کشاورزی ۲۰۰۰ متر طول

? بهسازی میدان معلم
طرح بهسازی میدان معلم با اعتبار ۳ میلیارد ریال، که در هفته دولت، آغاز عملیات اجرایی آن کلنگ زنی شد.

? بازسازی رواق ها و بهسازی هسته مرکزی شهر
فاز سوم‌ پروژه بازسازی رواق های میدان امام خمینی (ره) که پس از ۳ سال از آغاز بازسازی، به مساحت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۹میلیارد تومان درحال انجام و اجرای پایانی آن می باشد.

? قابل ذکر است که نمایشگاه عکس درجهت جزئیات پروژه های عمرانی شهرداری طبس و بخشی از عملکرد این شهرداری در سال ۹۸ در ساختمان اداری شهرداری برگزار گردیده است.

❇️ با توکل به #خدا در آینده نزدیک شاهد تکمیل هرچه بهتر در جهت بهره برداری و رفاه حال همشهریان عزیز خواهیم بود…

✍️روابط عمومی شهرداری طبس