🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، جلسه کمیته زیباسازی و تزئینات ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور شهردار، دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان و تعدادی از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

شهردار طبس در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه های شهرداری طبس در ایام دهه فجر گفت: وظیفه و کارکرد اصلی کمیته فضاسازی و تزئینات، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فضاسازی شهر متناسب با ایام الله دهه فجر است و انتظار داریم که همه نهادها و ارگان ها در این خصوص مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام آزاد دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر با قدردانی از زحمات روابط عمومی شهرداری و اعضای کمیته گفت: حضور مردم در صحنه همچون عصای حضرت موسی گره گشای مشکلات است لذا انتظار این است که به منظور زمینه سازی برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، آذین بندی معابر و میادین سطح شهر به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که ایام شهادت را دهه سازی نکنیم چرا که غیر از دهه محرم، دهه دیگری نداریم و صرفاً در ایام فاطمیه چراغانی ها و نورپردازی ها خاموش گردد.

زهرا حسین پور نماینده شورای شهر در جلسه با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی و تدوین چارچوب کاری گفت: با برنامه ریزی صحیح می توان از موازی کاری و هزینه های زیادی که ناشی از عدم برنامه ریزی است جلوگیری کرد و بهتر است که همه اقدامات و برنامه ها بر اساس تقویم کاری و برنامه ریزی قبلی صورت گیرد.

در ادامه جلسه مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی ضمن اعلام آمادگی برای همراهی با برنامه های ستاد و کمیته زیباسازی، برنامه ها و اقدامات در حال اجرای خود برای ایام دهه فجر را تشریح نمودند و موارد ذیل به تصویب رسید:

– مقرر شد همه ادارات و ارگان ها فضاسازی سردرب و محیط پیرامونی خود را متناسب با ایام دهه فجر رأساً انجام دهند.

– مقرر شد هر کدام از دستگاه های اجرایی با هدف بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهل سالگی، گزارشی از فعالیت های خود را در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهند.

– مقرر شد کلیه فعالیت های فوق برنامه با هماهنگی ستاد دهه فجر و برنامه های غبارروبی و دیدار با خانواده شهدا با هماهنگی کمیته ایثار گران انجام شود.

– مقرر شد شهرداری طبس در خصوص نصب پایه پرچم در اطراف میدان امام و مبادی ورودی شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

[carousel source=”directory: images/news/1396/11bahman/fajr” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]