🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 5419

IMG 5419

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، به منظور حمایت از مشاغل خانگی و در چارچوب دستورالعمل وارده جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای شروع فعالیت شب بازار با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد.

در این جلسه، شهردار طبس، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی، نماینده فرماندهی انتظامی، نماینده شبکه بهداشت و درمان، مدیر صندوق کارآفرینی امید و کارشناسان شهرداری حضور داشتند.  

مجید بهارستانی در تشریح دستور کار جلسه گفت: شهرداری طبس در نظر دارد به منظور تحقق دستورالعمل ابلاغی از استانداری خراسان جنوبی و ماده 11 و 16 قانون حمایت و ساماندهی مشاغل و بهبود مستمر محیط کسب و کار، نسبت به راه اندازی شب بازار در محله های مختلف سطح  ذیل اقدام نماید.

شهردار طبس افزود:  ثبت نام اولیه از متقاضیان انجام گرفته و در این جلسه قصد داریم بر اساس دستورالعمل اجرایی، هماهنگی لازم بین دستگاه ها در خصوص نحوه فعالیت، چگونگی نظارت و مراحل اخذ مجوزهای لازم صورت گیرد.

قاسم زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس در خصوص نحوه استفاده از تسهیلات مشاغل خرد و روستایی گفت: برخی از مشاغلی که لیست آن در سامانه کارا موجود است، در صورت احراز شرایط، امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد و متقاضیان می توانند جهت راهنمایی و سیر مراحل به اداره کار مراجعه نمایند.

در این جلسه در خصوص موراد ترافیکی و انتظامی، لزوم اخذ مجوز از اتحادیه ها و ارگان های مربوطه، نظارت قوی و موثر و جلوگیری از ورود افراد متفرقه و رعایت استانداردهای لازم تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

 [carousel source=”directory: images/news/1397/aban/bazar” limit=”20″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]