🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 2601

IMG 2601

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب به مناسبت روز دختران شب گذشته در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی، بانوان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس، طلایی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعداد زیادی از بانوان، کودکان و نوجوانان با خانواده های خودحضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس در ابتدای این مراسم با ذکر مناقب حضرت معصومه سلام الله علیها و لزوم الگوگیری بانوان از ایشان، فرازی از زیارت نامه حضرت را قرائت کرد.

مجید بهارستانی شهردار طبس با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)  و روز دختر خاطرنشان کرد: تمام تلاش من و همکارانم و همچنین اعضای شورای شهر  این است که مشکلات و کمبودها مانع خدمت رسانی به مردم نشود و به جهت بهره مندی بانوان از این پارک که 50 درصد افراد جامعه را تشکیل می دهند، توسعه و تکمیل این مجموعه فرهنگی ورزشی هرگز متوقف نخواهد شد. 

 زهرا حسین پور مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر با تاکید بر اهمیت ایجاد شور و نشاط در جامعه گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید توجه زیادی به خانواده و بخصوص بانوان داشته باشیم و بدانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. 

  معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با تقدیر از  پیگیری های شورای شهر  و اقدامات شهرداری طبس گفت:  برای تجهیز و توسعه پارک بانوان همه ارگان های شهرستان باید کمک کنند و می شود با همکاری یکدیگر و مساعدت استان اقدامات خوبی در این پارک انجام داد.

 در حاشیه جشنواره دختران آفتاب، کلنگ زنی زمین ورزش ساحلی، افتتاح همزمان مجموعه بازی کودکان پلی اتیلن، ایستگاه دوچرخه سواری و سالن رزمی مجموعه نیز صورت گرفت.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/tir/AFTAB” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]