🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

تیم ملی کبدی کشور عراق میهمان نمایندگان مردم در پارلمان شهری/ توجه به توسعه صنعت توریسم بین المللی در ژئوپارک طبس

?همزمان با برپایی اردوی شش روزه تیم ملی کبدی عراق در شهرستان طبس ،کادر فنی و اعضای تیم ملی این کشور بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ به دعوت شورای اسلامی شهر طبس با حضور در دفتر شورا با آقایان عراقی، راستینه، حقانی هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر، آقای طاهری رئیس شورای اسلامی شهرستان و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس دیدار و گفتگو کردند.

?آقای عراقی رئیس شورای اسلامی شهر طبس گفت: کشور عراق و ایران همواره دارای مناسبات نزدیک و فراوانی در عرصه های مختلف هستند که همواره در تمام سطوح پیام آور صلح و دوستی و برادری دو ملت است و این مایه افتخار است که ورزشکاران ملی پوش کشور عراق چند روزی را میهمان مردم مهمان نواز طبس شده اند.

?سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: ظرفیتهای بسیار ویژه ای در شهر طبس از جمله وجود حرم مطهر حضرت حسین بن موسی کاظم علیه السلام، بهشت معادن ایران و یکی از محدود پارک های ثبت شده جهانی در کشور است که نشان از ظرفیت بالای گردشگری منطقه است و بر همین اساس امیدواریم به زودی تک تک شما عزیزان را به همراه خانواده در این شهر ملاقات کنیم تا از زیبایی ها و شگفتی های این کویر بکر و فاخر بیشتر بهره مند شوید.

?آقای رسول عراقی خاطرنشان کرد: مردم کشور عراق در اربعین حسینی با تمام توان و ظرفیت از میهمانان و زائرین حسینی پذیرایی می‌کنند که در کشور ما هم مردم طبس از لحاظ میهمان‌نوازی و تکریم گردشگران حتی در سطح کشور ایران نیز زبانزد عام و خاص هستند.

?اعضای تیم ملی کبدی کشور عراق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مهمان نوازی شورای اسلامی شهر، دوران اقامت چند روز در شهرستان را به عنوان یکی از خاطره انگیزترین دوران زندگی خود توصیف کردند و اهمیت شهر طبس را همچون شهرهای زیارتی عتبات عالیات والا دانستند

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس