🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مراسم بهره‌برداری از مجموعه چمن مصنوعی مینی فوتبال منطقه دیهشک شهر طبس با حضور حجت الاسلام صاف امام جمعه موقت، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، آقایان عراقی، راستینه، حقانی و طاهری اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

پروژه زمین چمن مصنوعی منطقه دیهشک با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای زیرسازی، فنس‌کشی و سکوی تماشاچیان با مصوبه ششمین دوره شورای اسلامی شهر و همت شهردار طبس انجام شد و اداره ورزش و جوانان نیز نسبت به تهیه چمن مصنوعی آن به ارزش ۶ میلیارد ریال اقدام کرد و خیرین منطقه دیهشک نیز زمین آن را برای احداث مجموعه واگذار نمودند.

آقای عراقی رئیس شوراي اسلامي شهر طبس در این مراسم گفت: این مجموعه به عنوان اولین زمین چمن مصنوعی شهری، تقدیم جوانان ورزش‌دوست دیهشک شد و این نهضت با قوت و به شرط همکاری سایر دستگاه‌های اداری همچنان برای سایر محلات طبس ادامه خواهد داشت.

در مراسم افتتاحیه که با حضور پر شور و نشاط اهالی قدرشناس دیهشک همراه بود؛ آقای اکبرزاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه طبس، حجت الاسلام بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی، آقای پناهی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند.

در این مراسم که با برنامه های متنوع و اجرای هنرمندان مطرح شهرستان همراه بود؛ اهالی منطقه دیهشک از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس برای نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار شهر در حوزه عمرانی، همچنین احداث مجموعه ورزشی چمن مصنوعی این منطقه که نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی داشته است، تجلیل نمودند.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس