🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس؛ مهندس محمدرضا ملازاده در جلسه برنامه ریزی توسعه گردشگری به میزبانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: تفاهم نامه گردشگری بین دو شهر مشهد مقدس و طبس گلشن بزودی بسته و اجرایی خواهد شد.

رابط شهرداری طبس و مشهد در جلسه معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس که با حضور دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان طبس برگزار گردید، افزود: در این تفاهم نامه همکاری متقابل در زمینه گردشگری، تبلیغات محیطی، جلسات ماهانه هم اندیشی، معرفی پتانسیل های گردشگری شهرستان طبس در فضاهای تبلیغاتی و راهنمای زائر و تبادل تجربیات گردشگری صورت میگیرد.
.
ملازاده در ادامه افزود: یکی از مفاد این تفاهم نامه، برگزاری هفته گردشگری و برگزاری نمایشگاه اختصاصی طبس با حداقل ۳۰ غرفه می باشد که به معرفی جاذبه های توریستی و اقتصادی طبس خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: غرفه های این نمایشگاه در خصوص طبیعت گردی، گردشگری مذهبی و بویژه معرفی آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، نجوم، اقامتگاه های بوم‌گردی، ژئوتوریست، صنایع دستی و خشکبار، گردشگری حماسی و شکست آمریکا در صحرای طبس، تاریخ و فرهنگ طبس، بازی‌ها و غذا های محلی، خشک‌بار و عرقیجات، محیط زیست و گردشگری حیات وحش، معرفی پتانسیل های صنعت و معدن و معرفی هتل ها خواهد بود.

گفتی است؛ مقرر شد ستادی در محل شهرداری ایجاد و کارگروه‌هایی جهت بررسی توان سازمان ها و معرفی نمایندگان و غرفه ها ایجاد شود.