🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

♻️ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد به تعامل طرفین در راستای شناساندن پتانسیل‌های فرهنگی اجتماعی این دو شهر غنی فرهنگی، مذهبی تاکید کردند.

✍️ مشروح خبر این دیدار را در شبکه خبری شهرداری طبس بخوانید…

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس

 

 

#تعامل_برای_توسعه
#پذیرش_بیماران_طبسی
#جاده_دوبانده_طبس_یزد
#تفاهم‌نامه_همکاری_ادارات

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد به تعامل طرفین در راستای شناساندن پتانسیل‌های فرهنگی اجتماعی این دو شهر غنی فرهنگی، مذهبی تاکید کردند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات میراث فرهنگی یزد و طبس در راستای معرفی آثار باستانی، فرهنگ غنی و داشته های سنن گذشته این دو شهر تاریخی از موارد مورد تعامل و توافق طرفین حاضر در جلسه بود و مصوب شد در بولتن ها و بروشورهای تبلیغاتی مشترک، تصاویر و مطالبی از معرفی دو شهرستان یزد و طبس درج و در اختیار مسافرین و زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام قرار گیرد.

همچنین با توجه به منابع غنی زیرزمینی و سفره‌های ارزشمند جغرافیایی در پهنه زمینی استان یزد و شهرستان طبس؛ بحث پژوهش مشترک بین مراکز آموزش عالی دو شهر طبس و یزد مورد توافق قرار گرفت که از طریق مکاتبه شوراهای اسلامی شهر با دانشگاه‌های دو شهرستان این مهم محقق خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهرهای طبس و یزد بر دو بانده شدن جاده طبس_ یزد به جهت کاهش مخاطرات رانندگی تأکید کردند و در جهت تسریع عملیات اجرایی این پروژه حیاتی در شریان ملی کشور، مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های ذیربط انجام خواهند داد.

در پی درخواست های مکرر مردمی، شورای اسلامی شهر طبس ‏از شورای شهر یزد خواست که در مکاتباتی مشترک با وزارت بهداشت امکان اعزام بیماران به بیمارستانهای یزد فراهم گردد.

از آنجا که استان یزد به عنوان قطب درمانی کشور محسوب می‌شود شورای اسلامی شهر طبس در نامه ای به شورای اسلامی شهر یزد خواستار اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های متبوع برای پذیرش بیماران اعزامی پروازی و زمینی در بیمارستان های یزد خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر یزد برای سفر به شهرستان طبس دعوت نمودند.

#شبکه_خبری_شهرداری_طبس