🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در دیدار صمیمی با دادستان شهرستان ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام زارع‌حسینی برای آقای رحیمی آرزوی موفقیت کردند.

آقای مهدی رحیمی در این دیدار گفت: امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی شهر بعنوان سه رکن اساسی در مدیریت شهرستان اگر تعامل و همراهی داشته و از قدرت برنامه و همت اجرایی برخوردار باشند؛ منافع شهرستان تامین و موجب استیفای حقوق مردم در سطوح کشوری و استانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب طبس، شهرداری را تابلوی تمام عیار خدمات در هر شهر برشمرد و افزود: ایجاد بستر و تقویت روحیه‌های دینی و فرهنگی و ترویج نشاط و شادابی توسط شهرداری می‌تواند نماد این شهر در افکار رهگذران حتی در مدت کوتاه حضورشان باشد.

وی تاکید کرد: هر دستگاهی که در انجام وظیفه بعنوان مامور حاکمیت به طور قاطع در برابر سهم‌خواهان و متعرض کنندگان به حقوق عام و خاص ایستادگی کند، مورد حمایت قانونی و قضایی تمام در شهرستان طبس قرار خواهند گرفت.

آقای رحیمی افزود: جاذبه‌های فرهنگی، دینی و نشاط را به منظور تقویت روحیه امید در شهر ایجاد کنید.

وی با فهم عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: شاید در شرایط اقتصادی فعلی امکان کارهای بزرگ وجود نداشته باشد اما می‌شود با حداقل‌هایی که هزینه انچنانی ندارد، شهروندان شریف را قانع و راضی کرد.

این مقام قضایی، مردم شهرستان طبس را دارای سابقه ارزشمند دینی و فرهنگی در جنوب خراسان بزرگ دانست و گفت: اعتقاد دارم (مقام قضایی) در حوزه‌های مختلف باید سرک بکشد و برای تامین منافع عمومی دغدغه ایجاد کند و تحرک به وجود آورد و با ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مرتبط موجب تامین منافع مردم شود.

در این دیدار آقای گل‌محمدی رئیس دادگستری شهرستان؛ مهندس بهارستانی شهردار؛ آقایان امینی، هاشمی، طاهری و باقری‌زاده و خانم حسین‌پور اعضای شورای اسلامی شهر و آقایان حیدرزاده و حقانی مسئولان حراست و روابط عمومی شهرداری طبس حضور داشتند.