🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

 

خانم توکلی بخشدار و دهیاران و آقای علی آبرفت رئیس شورای بخش مرکزی با مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس دیدار و ضمن تبریک انتصاب وی درباره موضوعات تخصصی بحث و تبادل نظر کردند.

مهندس نصیری در این دیدار تاکید کرد: تکرار صمیمیت حاکم بر فضای کاری در بخشداری مرکزی و دهیاران در اوایل دهه نود را در مدیریت شهری خواهیم دید و به طور یقین اگر جایی مدیر موفق را می بینیم نشان از خدمات و تلاش بی وقفه مجموعه است.

شهردار طبس افزود: بسیج ظرفیت‌های بزرگ شهرستان بویژه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواهد توانست بسته کاملی از خدمت به نفع مردم را ارائه کند.

آقایان راستینه، عراقی و حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر نیز در نظری مشترک گفتند: مهندس نصیری بعنوان یک ‌نیروی جهادی و پای کار که خستگی را شرمنده کرده و دائم درحال تلاش و خدمت به مردم است و در این راه هرگز کوتاهی نمی کند بعنوان سند افتخار انتخاب صحیح شورای ششم است و کمک به شهردار جوان طبس، نه کمک به شخص، بلکه کمک به تبلور گام دوم انقلاب و پیروزی جوانان، مومن انقلابی خواهد بود.

تعریف مشترک از شهر و روستاهای همجوار آن در سند توسعه شهرستان؛ توجه به راه‌های ارتباطی روستاهای نزدیک به شهر در راستای امنیت همشهریان و تقویت روستاها؛ تشکیل کارگروه‌های تخصصی شهری و استفاده از ظرفیت بالای دهیاران از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس