🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 4103

IMG 4103

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، تست آمادگی جسمانی با حضور آتش نشانان از شهرهای طبس، دیهوک و عشق آباد  در سالن ورزشی 9 دی در آیتم های مختلف برگزار شد. شهردار طبس از مراحل برگزاری این آزمون بازدید کرد.

 آیتم های هفت گانه این آزمون شامل: دوی 540متر، بارفیکس، پرش طول، دراز و نشست، دوی 45 متر، دوی 4 در 9 متر و حمل کپسول آتش نشانی می باشد که باید در کمترین زمان و بیشترین تعداد صورت گیرد.

 شهردار طبس با حضور در سالن ضمن خداقوت به حاضرین گفت: آتش نشانان انسان هایی فداکار و با گذشت هستند و انجام وظیفه در این شغل مثل بازی با جان است و تنها عشق می تواند انسان را در این شرایط سخت نگه دارد. 

مجید بهارستانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به دلیل حساسیت و مسئولیت خطیری که بر عهده دارند باید از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشند و لذا  هدف از برگزاری این آزمون ها این است که این آمادگی همواره حفظ شود.

جعفر حقگوی مسئول واحد آتش نشانی و ایمنی شهرداری طبس با ارائه توضیحاتی گفت:  آزمون آمادگی جسمانی آتش نشانان هر شش ماه یکبار برگزار می شود و نتایج آن به مرکز استان ارسال می گردد تا مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گیرد. 

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/shahrivar/firetest” limit=”22″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]