🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

‍? مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان میهمان شورای اسلامی استان خراسان جنوبی

✍️ جلسه شورای اسلامی استان خراسان جنوبی با حضور دکتر پور عیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین وی برگزار شد.

? در این جلسه که آقای محمود امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس و نماینده شهرستان در شورای استان نیز حضور داشت؛ اعضای شورا مسائل و مشکلات شهرستانهای استان را بگوش رئیس سازمان رسانده و درخواست شد اولویت بندی انجام پروژه های عمرانی در مدار کارشناسی قرار گیرد تا از اتلاف اعتبارات و سرمایه های ملی جلوگیری شود.

? نماینده شورای استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها در این جلسه گفت: مهمترین بستر توسعه، تقویت و بهبود راههای ارتباطی است که هم اکنون ارتباط جاده ای بسیار نابسامان وجود داشته و همه ساله تعداد زیادی از هموطنان در جاده‌های ناامن کشته شده و لزوم ایجاد راه آهن از مرکز استان به مرکز کشور همواره مورد تاکید بوده است.

? محمود امینی افزود: ارتباط مداوم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با شورای عالی استانها موجب تقویت سهم استانی از اعتبارات ملی خواهد شد.

? نماینده طبس در شورای اسلامی استان خاطرنشان کرد: متاسفانه از محل تجمیع مالیات بر ارزش افزوده و استانی شدن آن کمر شهرداریها و دهیاریهای شهرستان طبس شکسته و در وضعیت ورشکستگی قرار گرفته اند.

? دکتر پورعیسی در ادامه به تدوین سند توسعه ی استان و شهرستانها اشاره نمود و خواستار کمک اعضای شوراهای اسلامی استان در این زمینه شد.

#شورای_اسلامی_شهر
#شورای_اسلامی_استان
#سازمان_مدیریت_و_برنامه‌ریزی