🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مردم قدرشناس و ولایتمدار طبس ظهر جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری نمازجمعه؛ شاهد رونمایی از تجهیزات جدید آتش نشانی و اولین گروه از خودروهای حمل‌ونقل عمومی شهرداری بودند و در گفتگوهای پی‌درپی از تلاش‌های آینده‌نگر و دلسوزانه مهندس #محمد_نصیری شهردار و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر طبس قدردانی کردند.

گفتنی است؛ با پیگیری‌های مستمر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس در تهران، مشهد و بیرجند و در ادامه نهضت خدمت در مباحث همه جانبه امور شهری؛ پس از ۱۵ سال یک دستگاه خودروی آتش‌نشان همراه با تجهیزات جانبی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در راستای تقویت زیرساخت‌های ایمنی و رفاه عمومی تامین گردید.

همچنین به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، تعداد ۳ دستگاه خودروی ون اختصاص یافته از ۱۰ دستگاه درخواستی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس به ارزش تقریبی ۷۵ میلیارد ریال به منظور تامین تسهیلات عبور و مرور و تعالی خدمات شهری به شهرداری طبس اختصاص یافت.

شهردار طبس در گفتگو با همشهریان از لطف دولت سیزدهم و مساعدت استانداری خراسان جنوبی و همراهی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای تأمین خودرو آتش‌نشان و ون‌های تخصیصی قدردانی کرد.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس