🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 8074

IMG 8074

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس صبح امروز با حضور در دفتر کار شهردار طبس از  اقدامات موثر شهرداری در مهار  روان آبها و جلوگیری از ورود سیلاب به درون شهر تجلیل کرد. تعدادی  از شهروندان نیز  بصورت جداگانه با حضور در ساختمان اداری شهرداری  از اقدامات صورت گرفته در جهت مدیریت بحران قدردانی کردند.

شهردار طبس در ابتدای جلسه، گزارشی از وضعیت بارندگی ها، جریانات سطحی و اقدامات صورت گرفته برای رفع آب گرفتگی معابر ارائه کرد.

وی با اشاره به مسدود شدن برخی مسیل ها در اثر ساخت و ساز و گسترش شهر گفت: برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه دروازه قرآن شیراز باید مسیل ها بازگشایی شود و در این راستا لازم است دستگاه های متولی همکاری کنند.

شهردار طبس موفقیت در مهار روان آب ها را حاصل همکاری و تعامل مردم و مسئولین دانست و افزود: بعنوان مدیر بحران شهری از همکاری مردم و شهروندان و مدیران دستگاه های اجرایی در این موارد تشکر می کنم.

 امام جمعه طبس مدیریت بارندگی اخیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: من از زحمات تک تک عزیزان شهرداری تشکر می کنم چرا که امسال کمترین آب گرفتگی را در سطح شهر شاهد و ناظر بودیم.

متن تقدیر امام جمعه طبس به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس بهارستانی
شهردار محترم طبس

سلام علیکم
اقدام انقلابی و مدیریت جهادی جنابعالی در پیشگیری از وقوع بحران و نیز حفاظت از جان و مال همشهریان مومن؛ نشان داد که مدیریت علمی و عملی با روحیه انقلابی و متعهدانه تنها راه برون رفت از مشکلات است.

همه شاهد بودیم که از روزهای پیشین باران رحمت الهی با حضور عملیاتی در کنار همکاران سختکوش و بی‌ادعای خود تلاش کردید که آسیب‌های ناشی از بارندگی‌ها به حداقل برسند و نیز مداومت و اهتمام جنابعالی در مقابله با ایجاد بحران در زمان وقوع باران پیش‌بینی شده هم، نتیجه داد و شهر در آرامش؛ نزول باران رحمت الهی را تجربه کرد.

با این وصف به دلیل مراجعات و درخواست‌های مردمی و نیز آنچه دیده شد؛ اینجانب به نمایندگی از همشهریان قدرشناس و فهیم طبس از تلاش خستگی‌ناپذیر و تخصصی و مدیریت میدانی جنابعالی قدردانی می کنم و از درگاه خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی شما و همکاران پرتلاش‌تان را خواستارم.

محمدرضا محمدی
امام جمعه شهرستان طبس

[photo_gallery source=”directory: images/news/1398/farvardin/tajlil”]