🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

قدردانی از مدافعان حریم ولایت

?مراسم نشست بصیرتی بمناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شاغل در فرمانداری ویژه و شهرداری طبس، با حضور حجت الاسلام محمدی امام جمعه, مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان , سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس آقای حقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه و مهندس محمد نصیری شهردار طبس ظهر یکشنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

?حجت الاسلام محمدی: کسی که چشم سر ندارد بسیار راحت تر از کسی که چشم دل ندارد، رزمنده و انسان بصیر کسی است که میدان جنگ را بشناسد و. متناسب با میدان، وارد معرکه شود، ساده لوحانه است که فکر کنیم دشمن دست اژ دشمنی خود برداشته است، حوادثی که از ابتدای انقلاب اسلام تاکنون دشمن در برهه‌های زمانی مختلف قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی را داشته است به نوعی دشمن هر کاری که می توانست برای مقابله با کشور انجام داده است آنجا که ورود پیدا نکرده نتوانسته است.

?امام جمعه طبس افزود: مجاهدت رزمندگان ما در یک دوره جنگ تحمیلی و صیانت از مرزهای زمینی بود که با لباس رزم و توکل برخدا، به مصاف دشمن رفتند و پیروز شدند، یک زمان با تحریم اقتصادی که با مقاومت و ایستادگی دشمن را نامید کردند، دشمنان علیه کشور در دوره ای با تفرقه و گروه گرایی بود که مردم با وحدت و اتحاد نقشه دشمن را بر اب کردند و امروزه جنگ ترکیبی و جنگ شناختی را نسبت به مردم شروع کرده تا به نظام ضربه بزند.

?حجت الاسلام محمدی گفت: دشمنان به فرمایش مقام معظم رهبری از زن ایرانی سیلی خوردهاند و در همین راستا حیله دشمن در این سال ها به ویژه حوادث اخیر در جبران این سیلی، عفت و حجاب و پاکدامنی بانوان ایرانی را نشانه گرفته است و حجاب و عفاف را مانع رشد و پیشرفت زن جلوه داده است.

?امام جمعه طبس در همین بخش افزود: نظام و انقلاب اسلامی ایران همواره نشان داده است که در چارچوب عفت و حیا و مدیریت خانواده، بانوان همواره میتواند رشد کنند و افتخار آفرین و درخشان در جامعه نقش ایفا کنند. که موفقیت بانوان ایرانی در عرصه های علمی و پزشکی و ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی بخش کوچکی از این موارد است.

?مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گفت: الان دفاع در کشور ما دفاع بصیرتی است، دشمن از سال های دور با حرکت های تجزیه طلبانه و جنگ تحمیلی و تحریم تمام تلاش خود را برای ضربه زدن.به.نظام.و انقلاب و کشور کرد ولی موفق نشد، اکنون نیز از هزاران کیلیومتر آن طرف تر با حرکت های رسانه ای و روانی با همدستی مزدوران داخلی و.خارجی سعی در ضربه زدن به کشور را دارد که قطعا این حرکات نیز با بصیرت ملی شکست خواهد خورد.

?در این مراسم از تعدادی از رزمندگان و مدافعین حرم شاغل در شهرداری طبس به عنوان سفیران فرهنگ ایثار و شهادت و از جان گذشتگی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

?حجت الاسلام بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی، آقای اکبر زاده بخشدار مرکزی، سرهنگ لطفی فرمانده بسیج ادارات شهرستان، مهندس بدیعی معاون برنامه ریزی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه و جمعی از کارکنان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و شهرداری طبس نیز در این مراسم حضور داشتند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس