🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

بسمه تعالی

قال رسول ا… صلی الله علیه و آله وسلم: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان

هفته ناجا، تجلي اقتدار و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران

نیروی انتظامی از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخودار است چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم پایدار کشور است؛ امنیت از بدو تولد انسان تا زمان فوت در زندگی مردم نقش دارد و در سایه نظم و امنیت است که رشد و تعالی و پیشرفت کشور تامین می‌شود.

تقویت یگان‌های مختلف پلیس در جامعه به معنای سرمایه گذاری برای ایجاد امنیت پایدار و در نتیجه تحقق پیشرفت های مختلف است، زیرا تمامی تحولات و پیشرفت ها در سایه امنیت ایجاد می شود.

تمامی رده‌های پلیس در هر منطقه جغرافیایی از کشور، ایجاد ثبات و مقابله با مجرمان را با جدیت دنبال می کنند و از همین جهت هفته ناجا فرصتی است برای نمایش بخشی از توانمندی ها و خدمات این نیرو است.

اینجانبان هفته نيروي انتظامي که تجلي اقتدار و عزت و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است را به ملت سلحشور و شهيد پرور ايران اسلامي و مردم غيرتمند و متدين و ولايتمدار شهرستان طبس و بويژه تلاشگران در مجموعه بزرگ نيروي انتظامي شهرستان که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان مظهر اقتدار نظام ناميده شده اند را تبريک عرض نموده و نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند.

✍️شورای اسلامی شهر طبس
✍️شهردار طبس