🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس آقای سید مجتبی حقانی رئیس شورای اسلامی شهر طی پیامی فرا رسیدن گرامیداشت روز ناشنوایان را به این جامعه معزز و مکرم تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

📸دوم الی هشتم مهرماه ۱۴۰۲ به عنوان هفته ناشنوایان با شعار”نقش آفرینی ناشنوایان، با پذیرش اجتماعی” در تقویم نام گرفته است. و مفتخریم از اینکه این ایام بهانه ای شده تا بار دیگر از عزیزانی یاد کنیم که گرچه فریاد هایشان بی صداست و گوش هایشان از هیاهوی روزگار خالی؛ اما آهنگ کلامشان به افق ها می رسد و چه بسا با دریافت های قلبی، صداهایی را می شنوند که ما شنوایان از شنیدن آن محروم هستیم.

🔷این هفته به نام کسانی ثبت شده که سکوتشان آوای زندگی است و دستانشان گل واژه‌های سخن و بار ها با توانایی و هنرهای خود ثابت کرده اند که هرگز ناشنوایی مانع آنها نشده و هیچ محدودیتی، جلوی مسیر پیشرفت آنها را نخواهد گرفت.

🔶امید است با آموزش نحوه صحیح برخورد و شیوه ارتباط درست و سازنده با این عزیزان، شرایط تعاملات اجتماعی را برای آنها فراهم کرده و با در نظر گرفتن توانایی های آنها، در راستای شکوفایی استعدادشان گام برداریم.

🔷اینجانب نیز از طرف خود و سایر اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس، این هفته را خدمت ناشنوایان عزیز و خانواده آنها تبریک گفته و امیدوارم با عنایت پروردگار متعال، درصحنه زندگی موفق و سربلند باشند.

✍️سید مجتبی حقانی رئیس شورای اسلامی شهر طبس_ 8 مهر 1402