🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

پیام تبریک شهردار طبس به مناسبت فرارسیدن آغاز دهه کرامت، سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر

بسم الله الرحمن الرحیم

دختر مسلمان همچون صدفی در مروارید است که عفاف و پاکدامنی‌اش، ضامن سلامت جامعه و عروج مردان خداست. دختران ایران زمین ،سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. سرمایه‌هایی که در سایه حضرت فاطمه معصومه(س) به جامعه آرامش، محبت و تعالی می‌بخشند و در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌درخشند.

و چه فرخنده است روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به روز دختر مزین شده است. بانویی که در حیا و پاکدامنی سرآمد بوده و بانوان عصر خود را به تقوا و پارسایی دعوت می‌کرده است.

میلاد با سعادت این بانوی گرامی فرصت گرانبهایی برای گرامی داشتن دختران مسلمان ایران زمین است. دخترانی که با توسل به این بانوی گرامی در مسیر بندگی خدا گام برداشته و برای کسب علم و حفظ عفاف و پاکدامنی جامعه می‌کوشند. به راستی دختران این مرز و بوم، فرشته‌های زمینی ایران زمین، اسوه‌های حیا و عفت هستند و برای فراهم کردن بستر آرامش و عفاف در جامعه می کوشند. دخترانی که موفقیت‌های بی نظیرشان ایران را در جهان نام آور می‌کند و شجاعتشان به ایران و ایرانی ، حس قدرت و افتخار می‌بخشد .

اینجانب میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س)، روز دختر را به تمامی دختران آینده ساز و پرتلاش ایران اسلامی به ویژه دختران و بانوان طبسی تبریک و تهنیت عرض نموده و این روز فرخنده میلاد را گرامی می‌دارم.

✍️محمد نصیری شهردار طبس