🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

هوالشافی

پزشکان گرانقدر وارجمند

📸باسلام و ارادت و احترام
اول شهریور سالروز میلاد طبیب برجسته ایرانی جهان اسلام، حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی است تا تلاش‌های خالصانه پزشکان ایران اسلامی؛خصوصا پزشکان گرانمایه شهرستان طبس مورد تقدیر ویژه قرار گیرد.

🔷پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند؛همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.

🔶اینجانب ضمن تبریک روز بزرگداشت دانشمند فرهیخته دنیای اسلام حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، لازم می‌دانم از ایثار و فداکاری و صبوری های جامعه پزشکان متعهد، به ویژه سروران معظمی که تمام تلاش خویش را برای تامین سلامت و درمان آلام همشهریان نجیب و قدرشناس ما مصروف داشته اند؛ صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

🔷موفقیت روز افزون همه پزشکان پر تلاش بویژه شما اطباء دلسوز و ایثارگر که به همجواران حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زائران امام مهربانی‌ها آقا علی بن موسی الرضا (ع) خدمت می‌کنید؛ را از درگاه خداوند متعال مسالت مینمایم.

✍️سید مجتبی حقانی،مدیرعامل دارالشفاء خیریه حضرت ابوالفضل (ع) و
رییس شورای اسلامی شهر طبس