🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار طبس طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت را گرامی داشتند، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم آذر ماه (سوم دسامبر) هر سال مصادف با روز گرامیداشت افراد دارای معلولیت فرصتی است برای تکریم و بزرگداشت افرادی که ثابت کردند با خودباوری و تکیه بر اراده ی محکم می توان به قله های افتخار و امید رسید.

هدف از گرامیداشت این روز ارتقا درک موضوع معلولیت و بسیج حمایت از حقوق و رفاه افراد دارای معلولیت بوده و همچنین به دنبال افزایش آگاهی از دستاوردهای حاصل از فعالیت این افراد در هر یک جنبه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی است.

بر اساس توصیه های بعمل آمده در مورد معلولیت، تمامی تلاش ها باید در جهت رفع موانع موجود و در خصوص تقویت امکانات بهداشتی و توسعه توانبخشی مبتنی بر جامعه باشد.

در چنین فضایی، جوامع مبتنی بر خردورزی می‏ کوشند تا ضمن تعمق در چالشها و مشکلات افراد دارای معلولیت، با انعکاس قابلیت های ایشان در جهت فراهم آوردن فرصت های برابر و تحکیم و تثبیت عدالت اجتماعی و با تقویت حضور اجتماعی این عزیزان ، با مناسب سازی جامعه ، مسیر رسیدن به توسعه پایدار را هموارتر سازند .

تردیدی نیست که دستیابی به این مهم و توانمندسازی معلولان و ارتقای سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی آنان تنها در گرو اقدامات سازمان بهزیستی نبوده و نخواهد بود ، بلکه بستر این توانمندسازی می بایست در سطوح مختلف جامعه و همیاری مجدانه سایر نهادهای اجرایی، تصمیم ساز و نظارتی فراهم گردد.

بدین وسیله ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و تبریک به این عزیزان که به عنوان افتخار و نور چشم حوزه مدیریت شهری طبس می‌باشند اعلام می‌داریم بر حسب وظیفه ذاتی مفتخریم که دست پرتوان اعضای جامعه بزرگوار معلولین در هر زمینه‌ای به گرمی فشرده‌ایم و با تمام توان در هر صورت ممکن نسبت به ایشان انجام وظیفه نموده و زین پس نیز بیشتر درخدمت شان خواهیم بود، امیدواریم عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تجربه نمایند و طول عمر با عزت و با برکت همراه با موفقیت و سربلندی از درگاه ایزد متعال برایشان خواستاریم

✍️اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار طبس ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲