🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

۸ نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده همکاران محترم رادیولوژیست و پرتو نگاران پر تلاش در مجموعه نظام سلامت کشورمان است.

بی‌تردید با این کشف دریچه‌ای نو به جهان دانش پزشکی گشوده شد و در اندک زمان، قابلیت‌های آن در کمک به تشخیص‌های پزشکی و نیز درمان بیماران بر همگان آشکار شد و امروز تصویرنگاری جز لاینفک علم پزشکی محسوب می‌شود.

زنجیره سلامت حلقه‌های به هم پیوسته‌ای دارد که هر یک در جایگاه خویش، نقش ارزنده‌ و مهمی در حفظ سلامت آحاد جامعه ایفا می‌کنند و با همکاری سلسله وار این حلقه‌ها است که در نهایت آرامش حاصل از سلامت در سطح جامعه مشاهده می‌گردد.

روز رادیولوژی، سمبل و نمادی برای پاسداشت از خدمات و جانفشانی پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها است که با ارائه خدمات نوین و اثربخش دانش‌ آموختگان این رشته، بازتوانی و نوتوانی حقیقی بیماران مشهود گردیده و خدمات بالنده و بسیار موثر این گروه از نظام سلامت مورد توجه واقع شده است.

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز، از زحمات بی‌دریغ و ایثارگری‌های مجدانه همه همکاران حوزه پرتونگاری و رادیولوژی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق، دوام توفیق و سلامتی برای این بخش تاثیرگذار از حوزه سلامت کشور را آرزومندم.»

✍️سید مجتبی حقانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره دارالشفای حضرت ابوالفضل علیه السلام و رئیس شورای اسلامی شهر طبس