🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

نیروی انتظامی قدردان ناجیان بی نشان

?سرهنگ « فاضل مریمی» فرمانده انتظامی شهرستان طبس به همراه تعدادی از معاونین ظهر شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور در ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی شهرداری طبس با جمعی از کارکنان واحد آتش نشانانی و خدمات ایمنی دیدار و فرارسیدن رپز آتش نشانی را به ناجیان خط مقدم حوادث شهرستان تیریک گف.

?فرمانده انتظامی شهرستان طبس از تلاش خستگی ناپذیر آتش‌نشانان قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در راستای وظیفه حفظ جان و مال مردم در کنار هم هستند و در این مسیر با عهد الهی و وجدان در شرایط سخت خدمت می کنند و در کنار هموطنان هستند.

?سرهنگ فاضل مریمی در پاسخ به مطالبات آتش‌نشانی گفت: کمبودها و مشکلات را در شورای تامین شهرستان طبس مطرح خواهیم کرد تا در صورت امکان بتوانیم گرهی از کار بگشاییم.

?در این. دیدار آقای افراسیابی فرمانده واحد آتش نشانی شهرداری طبس ضمن قدردانی از اقدام شایسته سبز پوشان نظم و امنیت در تکریم آتش نسانان، به ارائه گزارش ماموریت و فعالیت های واحد آتش. نشانی شهرداری پرداخت.

?آقای. افراسیابی گفت: حوزه ماموریت ذاتی آتش نشانی در سطح شهر طبس می باشد اما در عمل تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری شهر در جاده ها و روستاها درصورت بروز حوادث آتش. نشانی شهرداری به آن اعزام و به مردم شهرستان خدمت می. کند.

?آقای حقانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری گفت: فقدان تجهیزات لازم برای پوشش مناسب حوادث شهری در صورت بروز بحران ، فرسودگی حداقل تجهیزات موجود و عدم تجهیزات لازم فردی در حوادث مختلف را از جمله مشکلات اصلی آتش نشانان شهرداری برشمرد و از سرهنگ مریمی به عنوان عضو شورای تامین شهرستان برای طرح موضوع و پیگیری تقویت تجهیزاتی و امکاناتی آتش نشانان و بهره گیری از سایر ارگان های دارای زیرساخت های لازم در حوادث سطح شهرستان در جلسات این شورا درخواست مساعدت و همراهی نمود.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس