🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

ی دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده، رجاء واثق داریم تعهد و کارآمدی جنابعالی نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر استان به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

? مزید استحضار اینکه مردم شریف دارالمومنین و همیشه در صحنه شهرستان طبس و شهر میقات الرضا که مفتخر به میزبانی برادرحضرت امام رضا(ع)حضرت حسین بن موسی الکاظم بوده وپس ازمشهد;قم وشیرازبعنوان چهارمین شه رزیارتی کشور خاستگاه هم میهنان عزیزمان می باشد و همچنین پایتخت ذغال سنگ کشور و قطب معدنی محسوب شده و از پتانسیلهای بسیار ارزشمند ریلی هوایی و زمینی برخوردار بوده نیازمند رویکردجهادی و اقدام انقلابی توام با برنامه ریزی دقیق و صحیح حضرتعالی وسایرمدیران ارشداستان بمنظور کسب افتخارات مضاعف برای استان وشهرستان ونیل به سمت قله های رفیع رشد و توسعه می باشدکه امیدواریم درکمترین زمان ممکن این مهم محقق گردد .

?بدینوسیله مقدم آن فرهیخته مدیریتی و اجرایی را گرامی داشته ; حرکت به سمت افق های روشن توام با سعادت ;سلامت ;عزت و دوام توفیقات حضرتعالی را در راستای کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه به مردم شریف استان خراسان جنوبی از درگاه احدیت مسالت می نمائیم .

✍️مهدی مرادی
رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس