🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?آقایان محمد جواد راستینه،  رسول عراقی و سید مجتبی حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس صبح دوشنبه 9 خرداد ماه 1401 با حضور در پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان با دکتر امین الاهی دیدار و انتصاب ایشان را به عنوان مدیر جدید پلی. کلینیک تامین اجتماعی تبریک گفتند.

?شهردار طبس گفت: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گفتمان جوان انقلابی و عملکرد جهادی با شناختی که از مدیر جدید پلی کلینیک دارم و همچنین روحیه مضاعف کار و تلاش در ایشان انتظار تحول و پیگیری مطالبات مردمی حوزه بهداشت درمان تامین اجتماعی سرعت بیشتری خواهد گرفت و آمادگی مجموعه مدیریت شهری را برای همکاری و تعامل برای رفع دغدغه های مردم را اعلام نمود. .

? آقای عراقی سخنگوی شورای اسلامی شهر طبس گفت: احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی یکی از افتخارات بزرگ شهرستان است اما وضعیت موجود و برخی مسائل و مشکلات زیبنده این شهر و جمعیت بالای کارگری و پوششی تامین اجتماعی شهرستان طبس نیست که همت مضاعف مجموعه تامین اجتماعی و مسئولان شهرستانی را برای ارتقای سطح خدمات دهی به شهروندان را می طلبد.

?در حاشیه این نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس از بخش های مختلف پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بازدید و ضمن خدا قوت به پزشکان و متخصصان و کارکنان تلاشگر  در خدمت به مردم، از نزدیک با برخی از زیرساخت ها و همچنین به صورت میدانی در جریان برخی مسائل و مشکلات پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان قرار گرفتند.

?لازم به ذکر است در ابتدای این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس با حضور در محل کار دکتر محمد امین هادیان از زحمات تلاش های ۳۰ ساله ایشان و سالهای متمادی مدیریت ایشان در حوزه تامین اجتماعی شهرستان طبس تایید و قدردانی کردند.

?آقای تیمور مقدس زاده رئیس اداره خدمات  شهری و ایمنی شهرداری طبس، آقای محمود سنگکی رئیس واحد خدمات آقای مهندس مجتبی معمارزاده دستیار اجرایی شهردار در این نشست نیز حضور داشتند

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری  طبس