🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

✅اعضای محترم کادر فنی و بازیکنان پرتلاش و قهرمان تیم فوتسال شهرداری طبس

📸کارکنان پرتلاش و زحمتکش شهرداری طبس در تمام سطوح با عزت و شرافت و با پشت کار ايمان و تلاش و تجربه و غرور وطن دوستی خود در میدان عمل نشان دادند که در هر عرصه‌ای برای کسب موفقیت و سربلندی برای حوزه مدیریت شهری و مردمان دیار مومنان طبس گلشن، منشا خیر و برکت هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

🔷کارکنان گرانقدر حوزه مدیریت شهری طبس که در سال‌های اخیر در تمام حوزه های مدیریت شهری اعم از توسعه شهری، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و…. در مسیر تحقق سیاست‌های خادمان مردم در پارلمان شهری و راس هرم شهرداری طبس با خدمت جهادی به مردم خوش درخشیده اند، و این بار و در آوردگاه بزرگ استانی رقابت های ورزشی نیز برگ زرین دیگری بر ویترین پرافتخار شهرداری نگین کویر طبس همیشه سربلند افزودند.

🌺بدین وسیله قهرمانی عزتمندانه و با شکوه تیم فوتسال شهرداری طبس در مسابقات قهرمانی شهرداری‌های استان خراسان جنوبی و راهیابی به مسابقات کشوری شهرداری‌ها را صمیمانه به خانواده بزرگ شهرداری طبس به ویژه شما افتخارآفرینان این تیم با ریشه و پرقدرت تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم از خداوند متعال برای شما فرزندان غیور و عزت آفرین طبس آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی در مسیر خدمت به مردم و همچنین در راه فتح قله های موفقیت‌ در بزنگاه های مهم از درگاه ایزد متعال خواستاریم.

✍️اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس_ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲

قهرمانی شهرداری طبس

فوتسال شهرداریهای استان

قهرمانی تیم فوتسال شهرداری طبس در مسابقات فوتسال شهرداری های استان خراسان جنوبی؛ المپیاد شهید باکری

تیم شهرداری طبس توانست در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۳ در جریان بازی مقابل تیم نهبندان و با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال مسابقات راه پیدا کند .
در فینال مسابقات نیز با نتیجه ۴ بر ۲ توانست تیم خوب شهرداری بیرجند را شکست داده و قهرمان مسابقات این المپیاد شود.
بازیکنان تیم شهرداری طبس قهرمانی خود را در پایان با یاد شهدای وابسته به شهرداری طبس گرامی داشتند.
تیم فوتسال کارکنان شهرداری طبس بعنوان تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات کشوری شهرداری های کشور را بدست آورد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس