🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

📸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ در پی کسب موفقیت سرکار خانم #زهرا_عیدیان فرزند برومند طبس و راهیابی به تیم‌ملی گلبال کشور به عنوان نخستین ورزشکار راه یافته در ادوار مسابقات پارا آسیایی به این دوره از مسابقات در هانگژوی چین به نمایندگی از شهرستان طبس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس پیامی را صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

👈ورزشکار فرهیخته و پرتلاش سرکار خانم زهرا عیدیان

💠خبر مسرت بخش و غرورآفرین راهیابی پرافتخار و عزتمند جناب عالی به اردوی تیم ملی گلبال بانوان جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو کشور چین به عنوان نخستین ورزشکار شهرستان طبس در این مسابقات،سبب شکل‌گیری موجی از شور و نشاط و ایجاد حس غرور در میان اهالی دارالمومنین و نخبه پرور طبس گردید.

🔷بدون شک دستیابی به چنین هدف بزرگ و البته دشوار بدون ماه ‌ها و بلکه سال‌ها تمرین، تلاش بی‌وقفه و پشت کار؛ ذیل عنایات پروردگار سبحان توسط شما بانوی متعهد و پر افتخار میسر نگردیده است که در نهایت شیرینی این افتخار آفرینی را به خود، خانواده محترم و مردمان دیار کویر طبس به ارمغان آوردید.

🔶این رویداد مهم تاریخی برای چندمین بار نکته مهمی را به همه آحاد جامعه یادآور نمود، اینکه جنسیت زن و به ویژه بهره بردن از حجاب اسلامی نه تنها محدودیت نیست بلکه ضمن حفظ مصونیت اجتماعی، می‌توان به اهداف بزرگ در عرصه‌های مختلف دست یافت.

🔷بدین وسیله ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی در مسیر دشوار پیش رو و رقابت با نمایندگان کشورهای مختلف در مسابقات پارا آسیایی، کسب این موفقیت بزرگ و تاریخی را خدمت حضرت عالی، خانواده مکرم، جامعه ورزش شهرستان و همه همشهریان عزیز طبسی تبریک و تهنیت عرض نماییم.

🔶امید است به لطف خدای متعال و عنایت ائمه اطهار و با تلاش و پشتکار مثال زدنی شما و سایر اعضای تیم ملی گلبال کشور بار دیگر سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران بر بلندای افتخار و عزت در برابر چشمان میلیون‌ها نفر از سرتاسر جهان‌ طنین انداز شود.

✍️اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس_ ۱۲ مهر ۱۴۰۲