🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

🌷 شهر به تمثال شهدای طبس منور می‌شود

💠 سرپرست شهرداری طبس از اجرای طرح تهیه و نصب تابلوی شناسنامه شهدا در معابر شهری خبر داد.

🔹 مهندس «مجتبی معمارزاده» افزود: با پیگیری و همکاری شورای اسلامی شهر و همیاری شهرداری و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طبس و همزمان با سالروز شهادت جمعی از زائران بیت‌الله الحرام؛ نصب تابلوهای شناسنامه شهدا در معابر شهری آغاز شد.

📌 وی تاکید کرد: به برکت نام و یاد شهدای پاک فطرت با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر طبس، طرح تعویض تابلوهای فرسوده معابر شهری و نامگذاری معابر مصوب و تحویل شده به شهرداری در ادامه نصب شناسنامه شهدا به مرور انجام خواهد شد و همشهریان می‌توانند نقص‌های احتمالی را به تلفن ۱۳۷ اعلام نمایند.

🔸 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس در حاشیه بازدید از عملیات اجرای این طرح گفت: با پیشنهاد آقای رسول عراقی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر طبس، طرح شناسنامه شهدا در سطح شهر به اجرا درآمد و از آنجاکه تابلوهای نصب شده در سال ۱۳۹۳ فرسوده شده بود؛ دغدغه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری به تعویض تابلوهای مزین بنام شهدا عملیاتی شد.

🔹 آقای «سید ابوالفصل حقانی» تصریح کرد: در راستای تکریم و بزرگداشت مقام ارزشمند شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی به عنوان طلایه داران جهاد، مقاومت و ایثار که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است؛ سیما و منظر شهری تحت تابلوگذاری معابر با شکل و طراحی جدید قرار گرفت که هر تابلو بنام یکی از شهدای عزیز طبس و مزین به تمثال پرافتخار شهید و تاریخ‌های تولد و شهادت و محل عروج آن لاله‌ سرخ وطن می باشد.

🔸 وی افزود: این طرح که با اعتبار مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان و شهرداری طبس روی فلز چاپ و از ضمانت ماندگاری بالایی برخوردار است؛ بومی سازی و توسط مجتمع چاپ طبس پژواک طراحی و آماده گردید که تمثال بکار رفته در تابلوها نیز از جمله تصاویر باکیفیت و بازسازی شده با کمک بسیج سپاه ناحیه طبس می‌باشد.

🔹 دبیر کمیته سیما و منظر شهری شهرداری طبس خاطرنشان کرد: همچنین براساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ خیابان‌های جدید احداث شده و متصل به بلوار شهدای منا قرار است به نام شهدای مکه نام‌گذاری شود که اولین آن در محدوده مجتمع مسکونی ۵۶ واحدی مسکن ملی (مجتمع مسکونی باران) بنام شهید دکتر «سید بیژن نوربخش» مزین شده و در ادامه از نام شهیده «لیلا حسنی» و دیگر شهدای عزیز سرزمین وحی استفاده خواهد شد.

💠 مهندس «معمارزاده» سرپرست شهرداری طبس از حسن ابتکار اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و مساعدت آقای نارمنجی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و همکاری سرهنگ خبازی فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس و آقای کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در تحقق این مهم قدردانی کرد.

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس