🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس از آغاز عملیات بهسازی و مرمت یادمان شهید گمنام آرمیده در بوستان شهدای گمنام شهر طبس خبر داد:

شهردار طبس گفت: گلزار شهدا در هر شهر به عنوان یک قطب فرهنگی نماد عزت و سرافرازی و سند افتخار ملت شهید پرور ایران اسلامی است و نکوداشت فرزندان لاله گون وطن هم در سیره عملی زندگی باید مورد توجه قرار گیرد و هم باید یاد و نام و گلزار منورشان در شان و منزلت جایگاه والایشان برای آیندگا همچون نگینی در جامعه زنده نگه داشته شود..

شهردار طبس با اشاره به قدرشناسی مردم ولایت مدار و قهرمان پرور طبس در تکریم شهدای گمنام گفت: از بدو افتخار میزبانی شهدای گمنام در این نقطه از شهر، مردم محافل دورهمی و آرامش خود را گرد مضجع منور این شهدا در طول سال سپری می‌کنند و ما نیز در مدیریت شهری با ایجاد بزرگترین مجموعه بازی کودکان و تقویت فضای سبز در کنار طراوات جوی آب نهرین تلاش و امروزه با بهسازی این‌گلزار درصدد آن هستیم شهروندان لحظات دلنشینی و به یاد ماندنی تری را در این‌مکان معنوی. سیاحتی سپری نمایند.

مدیر عالی شهر در پایان گفت: انشالله در روزهای آینده عملیات ساخت یادمان شهید والامقام گمنام بوستان بزرگ شهر آغاز خواهد شد.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس