🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

06

06

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس،شب گذشته مراسم جشن و همایش خانوادگی به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام ویژه کارکنان شهرداری طبس در تالار همایش های میقات الرضا(ع) برگزار شد. 

سخنران این مراسم حجت الاسلام و السملین موسوی کارشناس و مشاور خانواده از مشهد مقدس بود.

 شهردار طبس که به اتفاق خانواده خود در مراسم حضور داشت با خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا (ع) به حاضرین گفت: خانواده مهمترین رکن اجتماع است و در دین مبین اسلام توجه زیادی به تحکیم بنیان خانواده شده است.

مجید بهارستانی افزود: با توجه به برنامه های دهه کرامت و حضور استاد موسوی در شهرستان و سلسله جلساتی که برگزار کردند تصمیم گرفتیم از حضور ایشان برای مجموعه شهرداری نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی با ذکر احادیث و روایات و سیره پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اهمیت روابط زناشویی زوجین در استحکام خانواده گفت: رابطه زناشویی در اسلام عبادت محسوب می شود و حتی ثواب آن از اعتکاف هم بیشتر دانسته شده است. همانگونه که اسلام برای همه امور ات فردی و اجتماعی دستوراتی دارد، برای روابط زناشویی و خلوت زن و شوهر هم قواعد و دستوراتی دارد که آشنایی و عمل به آن موجب شیرین شدن زندگی می شود.

این  کارشناس و مشاور خانواده افزود: رسول اکرم (ص) همواره از عطر استفاده می کردند و مسلمین را به همسرداری و استعمال بوی خوش سفارش می نمودند لذا زن و شوهر باید توجه زیادی به وضعیت جسمانی خود داشته باشند و در مقابل همسر خود به پاکیزگی، آراستگی و معطر بودن بدن توجه کنند.

سخنران مراسم یکی از دلایل گسترش طلاق در جامعه را مسائل و مشکلات جنسی زوجین دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فیلم های مستهجن و تبلیغ داروهای مختلف برای تحریک جنسی و تغییر  اندام ها از توطئه های دشمنان است و استفاده از آن ها اثرات و عواقب سوئی دارد. باید بدانیم که اندام های بدن در هر شکل و اندازه ای طبیعی هستند و بهترین راه برای تحریک قوای جنسی، تحکیم و تعمیق روابط زن و شوهری و شناخت درست از یکدیگر است.

موسوی در ادامه گفت: باید از خرافات، تعصبات و تفکرات خشک دست برداریم و رابطه زناشویی را به مثابه موهبتی الهی،امری عبادی و  فرصتی عاشقانه بدانیم که موجب شیرین شدن زندگی و تحکیم بنیان خانواده می شود و همچنین لازم است زن و مرد به تفاوت های یکدیگر در تحریک پذیری، مدت زمان و شرایط بدنی توجه داشته باشند و از مقایسه همسران خود با دیگران بپرهیزند.

در ابتدای این مراسم مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت حاج حسین داریوش برگزار شد.

 

 [carousel source=”directory: images/news/1397/tir/hamayesh” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]