🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

به گزارش روابط عمومی شهردرای طبس در جلسه ای که به منظور معرفی مسئول و آغاز بکار خانه فرهنگ و هنر برگزار شد سید حمید حقی بعنوان اولین مدیر خانه فرهنگ شهردای طبس منصوب شد.

حقی دکتری مدیریت و برنامه‌‌ریزی فرهنگی است.

متن حکم انتصاب  مسئول خانه فرهنگ و هنر شهرداری طبس بدین شرح است:

به نام آفریدگار ادب و زیبایی

برادر هنرمند و فرهیخته
جناب آقای دکتر سید حمید حقی

با سلام و تحیات 
احتراماً، با عنایت به پیشنهاد شهردار محترم طبس و به استناد بند دوم صورتجلسه شماره چهل و چهار مورخ 1396/10/16 شورای اسلامی شهر طبس و با توجه به توانمندی های حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “مسئول خانه فرهنگ و هنر شهرداری طبس ” منصوب می شوید.
 آراستگی به ایمان و ادب انسانی و اسلامی، بزرگ منشی و سعه صدر، ملاطفت، مهرورزی، متانت و سنجیدگی، بزرگداشت دانش و دانشمندان و سایر سجایای اخلاقی از دیرباز از نمایه های مردمان این منطقه بوده است و خانه فرهنگ باید به طور فزاینده کانون پر تکاپوی گعده های پربار فرهنگی و هنری باشد و برکت وجودش در سراسر فضای منطقه احساس شود.
امید است با تکیه بر خداوند متعال در جهت شناسایی، جذب و پرورش اهل ادب و هنر در شاخه های مختلف هنری و فرهنگی و معرفی و اعتلای هنر اصیل ایرانی اسلامی و بومی منطقه موفق باشید.

✍️ محمود امینی – رییس شورای اسلامی شهر طبس

 

[carousel source=”directory: images/news/1396/11bahman/farhang” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]