🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، عصر جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، حجت الاسلام مجید نصیرائی نماینده مردم شهرستان های طبس،بشرویه،فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی و مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، از عملیات بهسازی حوض میانی و پیاده راه های انحرافی باغ تاریخی گلشن طبس بازدید کردند.

در این بازدید مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، آقایان محمد جواد راستینه و سید مجتبی حقانی اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس، آقای سید احمد حقانی و آقای علی اکبرزاده معاونین فرماندار ویژه نیز حضور داشتند.

مهندس عباس زاده در این بازدید گفت:باغ زیبا و تاریخی گلشن را یکی از مقاصد اصلی گردشگری در آستان است و بهسازی حوض و فواره های آسیب دیده و همچنین ترمیم پیاده راه های این باغ خوش منظره برای بهره مندی و آرامش بازدیدکنندگان از الزامات استقبال شایسته تر از مسافرین و میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: سال گذشته در بازدید این باغ ، مشکلاتی که حوزه مدیریت شهری در حال رفع آن است را‌ ملاحظه کردیم و از تلاش و پیگیری های گسترده شورای اسلامی شهر و شهردار جهادی که باتوجه به حجم بالای کار عمرانی شهری استارت اجرای این کار را زده اند و با دقت فنی در حال اجرای آن هستند، شایسته تشکر و قدردانی ویژه است..

شهردار طبس در حاشیه این بازدید گفت: نگاه ویژه معاون عمرانی استاندار برای توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری و انجام مساعدت های لازم برای اجرای این طرح ستودنی است .

لازم به ذکر است؛ مهندس عباس زاده معاون عمرانی استاندار، به منظور تسریع در اجرای پروژه بهسازی حوض میانی باغ گلشن، قول تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه را داده بود که در حاشیه بازدید از باغ گلشن بر تحقق تخصیص این اعتبار تاکید نمود.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس