🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

‍ ?سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان با حضور در محل اجرای پویش شهر پاک از این طرح قدردانی و خداقوت گفت.

?آقای #مهدی_الاهی پیش از ظهر پنج‌شنبه ۴ آذر ۱۴٠٠ در برنامه‌ای سرزده از اجرای طرح بزرگ #پویش_شهر_پاک بازدید و به نیروهای عملیاتی خداقوت گفت و از تدبیر و تلاش مهندس #محمد_نصیری شهردار و همراهی شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری قدردانی کرد.

?سرپرست معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان طبس، اجرای پویش شهر پاک را مقدمه تامین زیرساخت‌های گردشگری برشمرد و گفت: همشهریان همیشه قدرشناس هستند و امور را رصد می‌کنند و اگر کاری انجام شود، مورد تایید و تحسین قرار می‌دهند و البته از حرکت شایسته پویش شهر پاک هم به طرق مختلف قدردانی کرده‌اند.

?آقای الاهی همچنین با همراهی مهندس نصیری از اجرای فضای سبز شهری بازدید و تصریح کرد: با اقدام به موقع و همراه با کار تخصصی شهرداری در حوزه فضای سبز معابر شهر و باغ گلشن؛ امسال شاهد نوروزی متفاوت و شایسته خواهیم بود که امیدواریم مورد قبول همشهریان و هموطنان قرار گیرد.

?این مقام مسئول از تحرک و تحول و پویایی محسوس ایجاد شده در شهر از بدو ورود مهندس نصیری قدردانی کرد و افزود: باید تلاش تمام مجموعه‌های مدیریتی شهرستان به ایجاد بستر ماندگاری مسافر در طبس زیبا باشد که البته میانگین ماندگاری تا ۴۸ ساعت در شهرستان افزایش یافته است و این حد در کلان‌شهرهایی مانند مشهد مقدس حدود ۴ روز است.

?سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس در این بازدید به صورت چهره به چهره با کارگران خدمات شهری و فضای سبز گفتگو کرد و از همشهریان خواست نسبت به همکاری بیشتر و حفظ شهر پاکیزه و زیبا به شهرداری کمک کنند.

?در این بازدید مهندس محمد نصیری شهردار آقایان محمدجواد راستینه و رسول عراقی رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس تیمور مقدس‌زاده رئیس اداره خدمات و ایمنی شهری و آقای حقانی مدیر روابط عمومی شهرداری طبس نیز حضور داشتند.

? گزارش مصور این بازدید از حوزه‌های فضای سبز و خدمات شهری در دو پست بعد قابل ملاحظه می‌باشد.
================
☎️سامانه تلفنی
۱۳۷
۰۵۶۳۲۸۳۰۱۳۷
٠۵۶۳۲۸۲۵٠٠٠
سایت شهرداری
tabas.ir
اینستاگرام
http://instagram.com/shahrdari.tabas
تلگرام
@tabasgolshan1310
✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس