🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

IMG 3412

IMG 3412

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، زهرا حسین پور مسئول کمیسیون بانوان شورای شهر در این مجمع گفت: بانوان عامل پویایی و نشاط در جامعه و ضامن سلامت روح و جسم هستند. در یک جامعه سالم باید به نیازهای بانوان توجه کنیم.

حسین پور افزود:  شورای پنجم در صدد انجام اقداماتی دست که حس توانمندی و اعتماد به نفس را در بانوان تقویت کند. شورایارها می توانند در این زمینه کمک موثری باشند چرا که بانوان مدت بیشتری را در منزل و محلات حضور داشته و بیشتر به مشکلات و کمبودها وقوف دارند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان بازوی توانمند مدیریت شهری هستند و می توانند در کنار مردان نقش موثری ایفا کنند. اجرای طرح های شهری به مشارکت و همراهی مردم نیاز دارد. ما دنبال این هستیم که مشارکت شهروندان در جامعه بیشتر از گذشته شود.

محمود امینی رئیس شورای شهر طبس نیز با تأکید بر نقش بانوان گفت: همانگونه که بانوان مدیریت منزل و تربیت فرزندان را انجام می دهند چرا نباید از این توانمندی در محیط شهری و محلات استفاده کرد. موفقیت جامعه مرهون تلاش و کوشش زنان است.

غلامحسین طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تأکید بر اهمیت مطالبه گری شهروندان گفت: جشن های محله ای باید تداوم یابد و با ایجاد ارتباط مستقیم با مردم از دل محلات نیازسنجی صورت گیرد.

طاهری در ادامه سخنان خود به باز تعریف خدمات شهرداری به مردم، شفافیت بیشتر، تکریم ارباب رجوع، صرفه جویی و اولویت بندی طرح های شهری و جذب سرمایه گذار برای توسعه شهر تاکید کرد.

 

[carousel source=”directory: images/news/1397/mordad/shorayar” limit=”9″ title=”no” title_link=”no” intro_text=”no” hoverpause=”no”]