🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

شهرداری طبس

.

?مراسم افتتاحیه فاز اول بوستان چند منظوره و خطی شهید صدوقی با حضور مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ، مهندس علیرضا صفری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، آقایان عراقی، راستینه حقانی، طاهری، خانم حسین پور مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد.

?در این مراسم، از زمین اختصاصی اسکیت، محوطه بازی کودکان، المان مدرن آبی و همچنین کافی شاپ و المان بادگیر و پارکینگ این مجموعه بزرگ چند منظوره با حضور میهمانان استانی و شهرستانی رونمایی شد.

?این پروژه عظیم به متراژ ۱۵ هزار متر مربع اجرا شد و اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای این پروژه بزرگ اقتصادی هزینه شد.

?آقایان سید احمد حقانی و علی اکبرزاده معاونین فرمانداری ویژه، مهندس هاشمی مدیر کل دفتر امور روستا و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، آقای زیبائیان بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند.

طبسیا شادمان از عیدی خادمان مردم

طبس نماد افتخار استان

مشروح خبر:

?همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی عجل الله، جشن بزرگ نور دوازدهم و آیین افتتاح پروژه بزرگ و فاخر بوستان چند منظوره شهید صدوقی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس، مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، آقایان عراقی، راستینه، حقانی، طاهری و خانم حسین پور اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس #محمد_نصیری شهردار طبس شامگاه جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد.

?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: طبس پیشانی و سند افتخار خراسان جنوبی است، وجود حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم به عنوان قطب فرهنگی و محل تردد میلیون‌ها زائر حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مایه عزت و برکت برای استان می باشد.

?مهندس عباس زاده افزود: در دولت مردمی آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به طبس وجود دارد، در مسائل توسعه عمرانی در حوزه شهری و همچنین زیرساخت های کلان عمرانی شهرستان به ویژه دو بانده سازی راه ها، دولت خود را موظف می داند تا برای مردم این منطقه گردشگر پذیر تمام تلاش و توان خود را به کار برد.

?معاون استاندار خاطرنشان کرد: شهرستان طبس در سال گذشته به واسطه خونگرمی و مهمان نوازی مردم و همچنین ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی با همت و تلاش مسئولان، از شهرستانهای برتر کشور در حوزه خدمات نوروزی بوده است.

?وی در پایان گفت:امیدواریم امسال نیز با ظرفیت سازی جدید و با کار و تلاش مثال زدنی مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه های اجرایی با همراهی مردم شریف طبس شاهد, تحقق #نوروز_امیدآفرین و متفاوت برای میهمانان عزیز به ویژه زائران حرم امام رضا(ع)، در آین شاه راه ارتباطی باشیم.

?رئیس شورای اسلامی شهر طبس در این مراسم گفت: خرسندیم که در یک برنامه یکساله، فاز اول بوستان خطی شهید صدوقی به عنوان یک خدمت بزرگ، از محیط بلااستفاده به یک مجموعه چند منظوره تفریحی، گردشگری. ورزشی، رفاهی برای بهره مندی شهروندان و گردشگران با استانداردهای حوزه عمران آماده و در اختیار شهروندان و میهمانان عزیز در نوروز ۱۴۰۲ قرار می دهیم.

?آقای رسول عراقی افزود: بهره برداری از این بوستان شهری، در این موقعیت استراتژیک در ورودی شهر و همچنین جمعیت متراکم شهرک های اطراف و خیل عظیم گردشگران، اهمیت اجرای این پروژه را دوچندان می کند و قطعاً به توسعه صنعت توریسم، کمک شایسته‌ای خواهد کرد و همچنین در شب‌های با طراوت طبس و روزهای دلنشین آن میزبان خانواده های طبسی در این محیط زیبا خواهد بود.

?شهردار طبس طی سخنانی گفت: هماهنگی و همراهی دولت با مجموعه مدیریت شهری و رفع موانع توسعه و آبادانی شهر، نشان از توجه ویژه مسئولین استان به آسایش، آرامش و پیشرفت مردم دارد، همچنین اگر حمایت دلسوزانه نمایندگان مردم در پارلمان شهری نیز نبود، اجرای پروژه های بزرگ شهری امکان پذیر نمی شد.

?مدیر عالی شهر طبس در ادامه به گزارشی از اجرای اقدامات حوزه مدیریت شهری برای میزبانی از نوروز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت:برای تحقق شعار محوری #نوروز_امیدآفرین در شهر طبس اقداماتی چون توسعه فضای سبز با کاشت صد ها نهال و ده ها هزار نهال گل، اجرای المان های نورپردازی ویژه، ساخت و اجرای المان های متفاوت و زیبای نوروزی، رنگ آمیزی جداول و خط کشی معابر اصلی شهر، بهره برداری از بوستان چند منظوره شهید صدوقی، احداث بزرگترین مجموعه بازی کودکان در بوستان شهدای گمنام، بهسازی پیاده راه های انحرافی باغ گلشن و ترمیم فواره های برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و زائرین امام رضا(ع) در ایام عید است.

?در این مراسم از مهندس محمود عصاری مسئول عمران شهرداری طبس، مهندس محمدرضا مریدا مدیر پروژه بوستان چند منظوره شهید صدوقی، مهندس عباس راستگو عضو کارگروه عمرانی شهرداری و از طراحان برجسته و بومی شهرستان و آقای مرتضی نعیمی کارپرداز پرتلاش شهرداری به نیابت ازتمام نیروهای زحمتکش در اجرای پروژه بوستان شهید صدوقی تجلیل و قدردانی شد.

? حجت‌الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه طبس، دکتر شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، آقایان سید احمد حقانی و علی اکبرزاده معاونین فرمانداری ویژه، مهندس هاشمی مدیر کل دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، آقای زیبایان بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین شهرستانی، امام جماعت نمازگزاران مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرک صدوقی نیز در این مراسم پرشور حضور داشتند.

نوروز امیدآفرین

طبس هر هفته یک تغییر

✍️ روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

تصاویری هوائی از بوستان زیبا و فاخر شهید صدوقی